Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Kvinnor kör sämre än män

Kvinnor kör sämre än män

Om ni inte visste det förut så kör kvinnor sämre än män. Det har belagts i en rapport som lyder som följer: Faktum är att män och kvinnor har totalt olika inställning till teknik i stort, man brukar här tala om generellt manlig respektive generellt kvinnlig teknik. Skillnaden ligger främst i användandet där män tycks vilja använda tekniken till att upptäcka och utforska medan kvinnor främst ser till nyttan...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 55
Sidor: «1 2 3 4 5 6

Den där Hugo Ek han vet verkligen vad han talar om. In med flera som han så det blir lite drag under galoscherna!
Tänk bara att som karl skriva, jag håller med dig Nina han får mig att skämmas man............
Krille, Krille, Krille det är en total omöjlighet, läs bara vad Hugo skrivit så förstår du varför!
Gå sedan till Fajjers inlägga så får du också svart på vitt att män kör säkrare än kvinnor även om männen är onyktra.
du ger bara ett konstaterande, att män och kvinnor använder maskiner/apparater olika, inte sämre.
jag tror killar kan tvätta lika bra som tjejer, samt att tjejer kör bil minst lika bra som killar, bara OLIKA.
OLIKA, betyder inte sämre eller bättre.
(saknar körkort) gör jag, ''erkänner''. men oavsett detta, saknar körkort gör typ 3 manliga släktingar till mig. men vi kan ALLA våra tvättmaskiner..ha ha!
har hört::: i framtiden kommer man att kunna göra män GRAVIDA, genom att man för in ett *ägg* genom (---), befruktelse sker genom deras egen (ehm mjölk)..(lol)..
för såsom framtiden ser ut nu, har vi kvinnor varken ork eller lust till det... (nu kom jag in på ett helt annat ämne..men men)
är män eller kvinnor bättre på graviditet???
det lär vi snart få reda på... (asg)
jo, eftersom många västerländska kvinnor väljer bort fortplantningen (inte alla), kommer detta att bli en nödvändighet för framtiden...
och då tar vi bilen och kör till jobbet!
bara en otrolig-teori...som det faktiskt talas om.
m0zQit0z ni är jättebra på graviditeter samt köks och hushållsmaskiner intet tu tal om den saken. Dessa maskiner går på el och möjligtvis när elbilen kommer så kan ni hävda er. Ni saknar helt enkelt teknisk färdighet att framföra en bil med förbränningsmotor eftersom det kräver motoröra och den begåvningen glömde gud ge till kvinnorna eller också insåg han liksom jag det omöjliga i uppgiften.
Alltså, det är som att lära en blind att läsa en vanlig kvällstidning utan några som helst hjälpmedel.
Det om bilkörning, men förmodligen blir det män i södra Sverige ja varför inte Skövde som kommer att testa den nya tekniken att bli gravid. Jag menar där finns det om man så säger stora förutsättningar.
Norr om Dalälven där finns inga som helst förutsättningar. Här är det karlar med rimfrost i skägget och valkar i nävarna så vi kommer nog även fortsättningsvis göra barnen. Trevlig sysselsättning för den delen, men föda barn det får kärringarna sköta.
De s.k. feministiska männen i söder kan tills vidare gå på psykoprofylax, använda sig av primalskri och gå till mödravården. Det är nog bra att dom tränar inför vad som komma skall, bli gravida.
Annons
undras just varför du/dom andra har valkiga händer?? hahaha!
*lol* nä, helt allvarligt...*skrattar igen*
försöker se allvarlig ut. helt allvarligt nu, om man kollar in växelspaken i bilen, så vet vi nog hur man använder den...
och därmed även förklaringen till dom valkiga händerna...
*lol*
det lustiga är att fler kvinnor föredrar att köra automatiskt (anses mer komplicerat AV MÄN)
medans män föredrar...hahaha....spaken... (enklare)
vad har du att säga om det?
trevlig fredag!
m0zQit0z du har faktiskt en poäng där eftersom den enda könssjukdomen som finns norr om Dalälven är tennisarmbåge enligt experten på området, Ronny Eriksson.
Jag tror att kvinnor också vill använda spaken, men på sitt sätt. Det är no mans land!
Nåväl, vi män kan lyssna oss till när en ny växel måste läggas i, men kvinnor kan köra mellan Umeå och Kiruna eller Stockholm - Göteborg på ettans växel utan att reagera.
När dom byter från manuell- till automatisk växellåda går plötsligt bilskrället mjukt, fint och motorn spinner som en katt. Därför gillar kvinnor automatikskt växlade bilar. Dom kan inte förstå att den manuella bilen alltid lät som en vrålapa trots samma märke på bilarna. Teknikens under är alltså inte förbi!
PS, vi luras lite när vi påstår att det är svårare att köra en bil med automatväxel. Det säger vi bara för att ni skall få bättre självförtroende bakom ratten.
m0zQit0z!

Sida:
« 4 5 6


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem