Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Var månlandningen en bluff?

Var månlandningen en bluff?

År 1969 sägs det att NASA landade på månen. Men gjorde de verkligen det eller har de lyckats med den största bluffen genom tiderna?
Jag tror att allt är en ända stor bluff av värsta kaliber. Nu tänker säkert många " Men herrena då, nu har huck fått dårdimpen eller nått?

Men varför tror jag att allt är en bluff?
Det första jag tänke...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 59
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

Huckleberry!
Visst får Du skriva vad Du vill på IS forum. Moderatorerna sköter sitt, men man avslöjar en hel del om sig själv.

Börja med att läsa NASA:s vetenskapliga belägg:
http://www.nasa.gov/mission_pages/apollo/index.html

sen kan du fortsätta med konspirationeteorierna:
http://www.clavius.org/

90% av slumpmässigt utvalda amerikaner tror att Apollo 11 projeket är verklighet så 10% har en annan uppfattning. Du kanske vet det där med en Gauss kurva....några kommer att falla utanför oavsett vad man påstår. Det är i detta sammanhang viktig att komma ihåg när man gör påståenden
Amerikaner tror på vad media och myndigheter säger, de flesta har slutat tänka själva. Så om nu 90% tror på månlandningen säger inget om verkligheten. Jag påstår däremot inte att den inte har ägt rum. Finns argument både för och emot. Det mesta som väl talar för att den ägt rum tycker jag är att om det varit en bluff så skulle det ha kommit ut nu, många människor måste ha varit inblandade i bluffen och det ligger mycket pengar i att avslöja en sån story.
But only God knows!
Ha ett Gott Nytt Alla!
Ja, för att inte tala om alla pengarna i sjön!!??
Annons
Huckleberry:

Jag tror numera att jorden är platt och att fotbolls VM 58 inte har hänt i sverige, för det har jag läst på 10 oberoende sidor på internet.

Sen ifrågasätter jag starkt att Fuglesang någonsin existerat, tycker mig se att det är en studio han är i och att det är Robert De Niro som är maskerad......

Och så har jag läst att Palme inte vart mördad, han ville bara komma bort från allt och leva ett stilla liv i Ulan Bator.........Anna L vart inte heller mördad utan hon finns numera i Enköping......så hade det säkert varit om dessa 2 hade bott i USA......iallafall har jag läst det på internet...............

Och bara för att klargöra fakta "Sagan Om Ringen" är en dokumentär....
Emans, om du visste hur rätt du har, pust......
Japp jag bjuder detta, ta ni och förlöjliga er eller mej eller vad ni vill.
Har ni roligt och skrattar har jag ialla fall gjort något positivt, i jämnförelse med nån annan som känner sig träffad.
Mognad kommer bevisligen inte med åren, inte hos mig ialla fall
eller?
Men har man inget vettigt att tillföra kan man ju alltid förlöjliga sig själv
å vissa kan ju tycka att jag har gjort. Men jag använder mig inte av en forumsmedlems inlägg för att göra det!
Oavsett vad så lyckades Huck få igång en intressant tråd där många engagerade sig. Det är roligt bara det, så sluta vara sarkastiska - detta gäller även dig Huck. Vi hörs nästa år, god fortsättning allihop!
Vill tacka PonGot för länken www.clavius.org
Den gav mig mer info än nasa.gov

Jag är inte helt blåst i hövvet och tjurskallig. Jag kan säga att jag nu har fått de "bevis", även om nasa inte direkt har gått ut med det, som jag har väntat på. Har skummat igenom en del och ska banne mig läsa mer för detta var intressant.
Jag erkänner att jag har blivit förd bakom ljuset av sidor och filmer, men jag är inte mer än en människa, som dock kan erkänna mina misstag.

Om någon tog ill upp av det jag skrev ber jag om ursäkt och om jag gick på någon personligen och hånade honom så är jag hemskt ledsen att det tog så. Dock vet jag inte vart jag har gjort det i min text.

En sak vet jag hm tror jag hmm hoppas jag ialla fall.
ET kommer aldrig ringa

Huck säger
Gott nytt år
Tjena Huckleberry. Känn dig inte träffad! ALLA måste få ha sin uppfattning eller teori utan att bli hånade. Precis som alla som säger emot dig skall ha samma rättighet utan att bli hånad. Eller hur? Att jag inte håller med dig betyder inte att jag inte har respekt för din åsikt, för det har jag. Och om mitt svar tidigare lät som ett påhopp så ber jag om ursäkt, men jag surfade tydligen på nån slags våg där. Alla skall kunna uttrycka sig på detta forum (och var som helst) utan att bli påhoppade på ett fult och oanständigt sätt. Nä, fram för en massa "konstiga och annorlunda" idéer och förslag även på detta forum.
Än en gång Huckleberry, en bra grej att ta upp på vårt forum, fortsätt så.
Med respekt, dhoffe

PS. Ett Gott Nytt År på er alla i forumet.
Huck,

"Om någon tog ill upp av det jag skrev ber jag om ursäkt och om jag gick på någon personligen och hånade honom så är jag hemskt ledsen att det tog så. Dock vet jag inte vart jag har gjort det i min text."

Här:

"Jaa loan, det är juu sååå lätt att se att du skojar
Åå vad dum i hövvet man måste vara för att inte fatta det "

Sarkasm enligt min mening....

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem