Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Hobby och motor

Vilken bil föredrar ni?

Vilken bil föredrar ni?

Man kan tycka mycket om bilar men det märke man kör är väl alltid bäst?
Har en SAAB 9-5 och är förbannat nöjd med den, bra drag i motorn, sitter oförskämt bra (diskbråcksproblem), lastar mycket och bra för övrigt enl. mina önskemål. Kan åka långt utan att bli trött vilket jag kan bli i många andra bilar.
BMW 3 serien t.ex. åkte ner till Holland med den och kunde bara konstatera att SAAB:en hade varit att föredra, men det var den firmabilen som var ledig och den egna tar man inte gärna på tjänsteresor.
Så vilken tycker ni är en bra bil?
Antal svar på detta inlägg: 79
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 Nästa »

Pellet!

Kollade dig din orm.

Vi är troligen på samma intelligensvivå.(he,he)

Undrar om inte du berömde mina inlägg en gång.

Ja jag blev lite orolig när jag läste detta om Lexus och Mercedes.

Det sälj ju lite mera bilar där än i Sverige.

Mercedes jojo

http://www.automotorsport.no/news/17522/jaguar-och-buick-%C3%A4r-b%C3%A4
ttre-%C3%A4n-lexus/

Fjälkobonde jag trodde inte att det fans så breda vägar i heden!? trodde det bara var ko stigar
Annons
Leiake!
Jag kanske kan komma och hjälpa dig att bli av med skrotet utan backväxel?
Det kan väl inte vara något värde om inte backen finns och det är bättre om du ställer in en cykel i garaget, eller bygger en modelljärnväg där?

Kan du inte bjuda på en bild på bugattin?
Jag köpte en KIA Ceed -09 för 2000 mil sedan. Jag hade helt enkelt inte råd med mer. Men jag måste säga att jag är ganska imponerad (hittills).
Hyfsat bekväm, bra last, ok drag i dieselmotorn och ok om än ej fantastisk bränsleförbrukning ( 0,6 blandad körning). Men framför allt ett schysst nypris.

/B
Kör en Volvo V70 Classic 08 som jag är helnöjd med, nypriset var 229000kr vilket jag tycker är väldigt mycket bil för dom pengarna.
att ni bara orkar! såna som er( leiake - Pellet ) gör bara att det suger!
1. min rell är om du vill veta en erikson w902 +
2 . min resa börjar vid assartorp och slutar i ö-vik

mv.jow
Kör en Infinity X35 är helnöjd både prestanda och komfort kör ofta till södra Europa så den fick bekänna färg..
tjena ! har haft bmw m5 sen 1989 och är mycket nöjd med bmw, har för tillfället en m5 e60 -07 som är en rolig familjeracer,om man nu kan säga att det är en familjebil =)
ratcha !! du är gipsad !! köp toyota ;)

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem