Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Vaxination

Vaxination

Ni gamla stötar på IS har ni funderat på att ta sprutan mot influlensan som kan drabba er,oss är det viktigt eller skiter vi i denna hysteri och låter naturen ha sin gång?
Antal svar på detta inlägg: 96
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Nästa »

patrikke
du snackar helt i nattmössan. Förmodligen är inte alla getterna hemma.
Först måste vår moderator korrigera rubriken. Detta handlar inte om att vaxa
benen,för att ta bort besvärande hår.

Det handlar om att vaccinera hela Sveriges befolkning mot en epidemi Dessutom är den gratis.

Men jag tittade på TV. Det ser läskigt ut när dom kör in nålen. Det är ingen bra
information. Det avskräcker nog många"nålrädda".

Hur kan dom visa något så "idiotiskt".
Nålen leiake,är inte farlig!! Det är innehållet!! Jag är inte sprut rädd!

Men som sagt "Frugan få vara försökskanin!!
Annons
Du har en alldeles speciell förmåga att säga vad andra tycker leiake, det du reagerar på i namnet på denna tråden har jag också tänkt på, varje gång jag varit inne o läst!
Hörde nyss på radion att man inte behövde ta 2 omgångar av vaccinet, som det var sagt innan. Det räcker visst med en omgång.

ÖHH!! Ska inte allt sådant vara klart innan de börjar massvaccinera folk överallt?!

Vad kommer de på nästa gång då?

Jag tro att man prata hit och dit!! Bara för munnen ska vara i gång!! Vet dom själva vad som gäller??
Konstig diskussion egentligen, det är väl egentligen inte konstigare än att om man inte vill bli sjuk så vaccinerar man sig, om man inte bryr sig så gör man det inte
Thomas2!
Tror det bara är du och jag som förstår detta

Om en doktor säger att man ska gå naken på stan för att inte få influensan så skulle ni göra det?
Sedan efter en vecka kommer de på att man får andra sjukdomar pga kylan när man var naken på stan......

Nu överdrev jag lite men jag tror att ni förstår vart jag vill komma?
Patrikke

Jag läste någon stans i dag,att man kan få våldsam huvudvärk efteråt!

Vet inte om det stämmer. Men med tanke på att man har vanlig huvudvärk dagligen,så vill man knappast spä på den. Då kanske det är lindrigare att ha svininfluensan.
Jag har läst att det finns ett ämne i det vaccinet som de köpt in till sverige som kan ge hjärnskador.


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem