Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Vaxination

Vaxination

Ni gamla stötar på IS har ni funderat på att ta sprutan mot influlensan som kan drabba er,oss är det viktigt eller skiter vi i denna hysteri och låter naturen ha sin gång?
Antal svar på detta inlägg: 96
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Nästa »

Bea! Bra att du fick upp ögonen för din läkare, det borde finnas en lista över hur läkare beter sig?
Vore bra att veta om de tabbar sig för jämnan eller om de är extra duktiga.

Kanske det redan finns en sådan lista föresten??
patrikke< japp det finns en sån lista på nätet men jag kan inte komma på vad den heter ska kolla upp det efter maten , då återkommer jag med namnet.
Thomas2
Har nog tagit den ändå! Efter att ha blivit by pass opererat våren 93, har jag snart fått sjutton bonus år, så dom råd jag hittills fått av min läkare har inte skrämt mig!
Annons
Här är en sida där man kan sätta omdömen på läkare o sånt , jag vet att det ska finnas en till . letar för allt jag är värd :D

http://www.doktorsguiden.se/
Jaha såg precis på Expressen att 2 personer i Sverige har avlidit av "vccinet" Hmm dom skulle ha kollat den bättre .
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1752585/tva-personer-avled-kort-efter-vacci
nering

Det här verkar inte roligt alls :(
Det ska stå vaccinet och ingenting annat :P på mitt föregående inlägg .

Och jag ska nog sluta läsa tidningar en stund man blir ju rädd !
Bea! Ockelbo var ju inte med i den listan som var på sidan...

Det kommer nog ett vaccin snart mot vaccinet
patrikke< Jag tror att man kan själv lägga in sin ort eller vårdcentral/ sjukhus men jag har för mig att det finns en till sån sida men jag kommer inte på vad den heter just nu jag får sova på det *L*
Ja det kanske blir så att man får skaffa mott vaccin till vaccinet

Jag ska iaf låta bli o läsa tidnigar nu på kvällen för dom verkar uppdatera hela tiden o jag blir bara förskräck även om det inte är på grund av vaccinet som folk blir dåliga o dör så tycker jag ändå att det är läskit .

Jag är väldig glad över att ålderdomshemmet som min mamma är på tycker det är helt okej att avstå från vaccinet jag skulle inte villja att hon tog den o det vill inte hon heller o det har hon rätt att bestämma själv .
Önskar alla en trevlig kväll ! :D
Alla har väl rätten att bestämma det själva, om de ska ta vaccinet?

Tidningarna har ju en förmåga att vrida på sanningen lite grann ibland, så det är nog ingen fara att läsa dem?
patrikke< min mamma vet inte alltid sitt eget bästa lite dement så vad det gäller vissa frågor så är det jag som anhörig eller läkare som bästemer över hennes vård o jag vet att för ett tag sen så va det snack om att flytta personal från ett ålderdomhus för att dom vägrade vaccinera sig det va i Båros om jag inte minns helt fel , så är inte fallet här i Trollhättan där mamma är får dom bestäma själva om dom vill vaccinera sig eller inte detsamma gäller peronalen som jobbar där .

Ja dessa tidningar , och just nu är jag i en lite känslig period så jag fastnar i allt sån negativt , därför så ska jag ta o läsa min bok o försöka slappna av :)

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem