Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Boxer piratkort

Boxer piratkort


Hej alla TV-intresserade!

Nu har det gått en stund sedan dom nya systemen kom igång och fortfarande har ingenting hörts om piratkort som skulle kunna fungera ?

Hur svårt kan det vara att kopiera ut orginal avkodningen på boxerkort och bränna in den på ett nytt kort, och om inte det går, Vilket jag tror att det gör, varför inte "öppna" orginalkorten så att man kan se hela utbudet till en lägre kostnad?
Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 69
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

Jag undrar också om man kanske kunde göra nå fulhack och typ skita i kortet och löda om nått inne i boxen eller nått? Man vet ju aldrig omre är nå buggartat :)
Till er som vill ha allt, men inte betala!
Operatörerna kommer ALDRIG att ge upp kampen mot er pirater. Speciellt inte när ni är så förb… ointelligenta att ni diskuterar det i ett öppet forum.
Zacko är väl inte så ointelligent.. Finns hur mycket diskussionera som helst om det här på andra öppna forum.
Eller tror du det är en diskussion som sker på någon hemlig server långt bort i sibirien som bara speciella personer har tillgång till?
Annons
Rob:

Exakt... så är det! Det finns stängda (så gått det går) forum där det diskuteras olika förslag. Inte f-n på ett helt öppet forum!!!!
Zacko jo det diskuteras på helt öppna forum, sedan att det finns diskussioner på stängda forum också tvekar jag inte på.
Rob:

Det är amatörerna som diskuterar på öppna forum!!!
Men du var inte så långt borta när du nämnde Sibirien. Dom som knäckte Viacces förra gången var faktiskt från Ryssland
Hej Zacko!

Jag är en glad amatör men skulle vilja leka med dom stora grabbarna. Kan inte du vara snäll och ge mig några tips till sk "proffs" sidor...snäääälllaaa?
äsch, förr eller senare så knäcker dom krypteringen. Det blir alltid så, förr eller senare. Det finns ett enormt nätverk som Brute Force-attakerar den nya krypteringen. Man kan låta sin dator vara med i det nätverket om man vill.
Za
Opps, blev fel där.. Zacko: Vad spelar det för roll om forumet är stängt eller öppet? Dom som står för viacess kan ju ej göra så mycket mera än att se på när deras system blir avkrypterat bit för bit. Dom kan visserligen byta, men det är enormt dyrt både att skapa en ny säker kryptering, och alla uppdateringar, nya kort m.m. som krävs.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem