Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: TV, film och musik

Favorit band?

Favorit band?

Vilket är ditt favorit band/artist och varför? Vilken låt hörde du först?
Antal svar på detta inlägg: 70
Sidor: 1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

Har många favoriter, men jag får nog säga ZZ-Top och den första låten jag hörde med dom var "gimmie all your lovin`".

Valet faller på ZZ-Top för dom skägg gubbarna har hållit sig år efter år och deras musik verkar jag aldrig tröttna på.

Annars så gillar jag Katie Melua och Norah Jones ...lättlyssnad bakgrundsmusik. Säkerligen så kunde man rada upp en hel del favoriter här men jag får hålla mig kort...

// Breeze
Har många jag tycker är bra har varit och lyssnat på många i sommar.Den bästa tro det eller ej men det var Sven-Ingvars var bäst vilket drag.
Lasse Stefanz och den här Olle Jönssons nasala sång tycker jag
är absolut i särklass.

Han har fått erbjudande från USA och skivbolag däröver som lovade
honom miljoner dollar,men hade tyckte han hade så det räckte,det
han skrapade ihop i Sverige.Tackade nej!

Det finns sköna typer,som tar tillvaron med ro.He,he
Annons
Hej nu var det ett tag sen jag skrev på forumet! Jag gillar lasse stefanz Statues ques som är gammal hederlig gubb rock,credense ,sven-ingvars, lena philipsson. och lilla nanne grönvall ja listan kan göras lång men ingen hård rock för min del
Metallica, första låten jag hörde var nog Master of puppets.
Lyssnar mest till hårdrock.



/P
Hårdrock är bra!
Måste hålla med leiake fast det tar emot!!! Lasse Stefanz är görbra! Härligt sound! Olle Jönsson gillar jag, fast jag vet att flera tycker att han är dryg så in i vassen. Men han sjunger jättebra. Nåt för oss gamlingar!! Annars är jag stormförtjust i all countrymusik. Gärna "hästjazz"
he,he
Vad är hästjazz?
Joanna menar nog country-western.Tror hon dansar squaredans.Fråga
mig inte varför.Rena indiandansen! He,he!

www.gsd.se/vadarsquar.htm - 6k
Vilken CD finns låten nasala sång på med Lasse Stefanz
har alldrig hör den

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem