Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: TV, film och musik

Favorit band?

Favorit band?

Vilket är ditt favorit band/artist och varför? Vilken låt hörde du först?
Antal svar på detta inlägg: 70
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

Min första egna LP skiva som jag köpte var Calle Jularbo JAg tycker fortfarande om dragspel men inget jag köper!
Dr Feelgood åhhh så bra....försökte ladda ner musik med Dr men det gick inte
TINTIN
Varför skulle det inte gå tintin?

EZ
Det funkade till 84% sen stog det still...jag e inte ensam om att inte fått ner filerna
Annons
På vilken hemsida finns det filer med Dr Feelgood?

Hoppas på svar!
allaboard70- du hittar filer på pirate bay som e nerladdningsbara
Tintin
tintin, det är en vanlig grej. Det är bara att börja om igen. Har hänt mig många ggr, tyvärr. Jag trodde att det kanske var ett annat fel.

EZ
Tackar så mycket, tintin

Dr Feelgood har jag hört "live" ett flertal gånger, och jag håller med om att de är suveräna. Klart att de var allra bäst så länge Lee Brilleaux var i livet. Då spelade de bland annat i Kalix ishall en gång. Jag fick alla medlemmarnas autografer i Trollhättan cirka 1990.

Johan
EZ- Det gick inte att få den att funka då , började om flera gånger och den stannade på samma %. Men nu e det fixat och DR Feelgood ligger i datorn klar att bränna *fy på mej, olagligt*

allaboard70 - häftigt att fått se dom live!
Ha en bra dag//Tintin
Det var ju skönt att det löste sig till slut.

För mig personligen har dagen hittills inte varit speciellt kul. En oväntad räkning, sjuk mor och på köpet så exploderar diskmaskinhe.....t. På lördag är det kalas här. Kul att stå och handdiska...

EZ
EZ- Du ser att en olycka kommer sällan ensam......det brukar vara tre på raken...så nu kan du va lugn nu händer inget mer på ett tag om det inte e så att det händer nåt mer för då blir det ju tre till
Ha en fortsatt problemfri dag

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem