Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Tävling på IS

Tävling på IS

www.lidkopingonline.com/ - 42k - 16 jun 2007

Om ni kollar på denna sajt så finns det ett spel som har gjort mig beroende.
Ni scrollar längst ner på sidan " speltajm".

Hade tänkt mig en tävling på IS. Nu är det en som heter Mona som leder. Jag ligger 3:a. Låg 1:a länge men så tvingades jag göra en diskrensning och då försvann mina "highscore". Tänk på det!!

Reglerna är lätta. Jag tror t.o.m att Göcke klarar dom.He,he!!

Bli nu inte vansinniga när spelet säger stopp och ni har 26.000 poäng. Det är bara att börja om.

Använd samma "nickname" som på IS. Jag har gett mig "tusan" på att slå
Mona. Men hon är nog kusin med programmakaren. Ge aldrig upp!! Det finns en lösning!! Lycka till alla!!
Antal svar på detta inlägg: 115
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Nästa »

Det verkar som om det bara finns plats till 5 siffror så din nolla har hamnat på nästa rad
Ja, exakt. Mina nolla har gjort att alla resultaten är missplacerade.

Nej, det var inte jag som hjälpte Joanna. Jag kan dock göra det om så krävs så att vi har hela listan för oss själva

EZ
Ett litet tips om hur vi kan vara bäst. Spela över hela planen! Gör man inte det så är det kört.

Bedöm läget för att inte sabba för nästa drag. Försök att få fler än 3 stycken emblem i rad. Detta ger högre poäng.

Utgå från mitten, men ha alltid en utväg kvar längst ner. Sabba inte den sista utvägen!

Titta på spelplanen från ett visst avstånd. Det ger en bättre överblick.

Kör också på vissa frukter. Jag har lyckats att spränga 10 stycken jordgubbar samtidigt. Det gav 2000 poäng!

EZ
Annons
Slutligen. Jag tror att det i princip går att uppnå närmare 300 000 poäng innan turen och spelprincipen tar slut.

EZ
Ett tillägg:

I händelse av att man kan välja mellan horisontella eller vertikala linjer; välj vertikala.

EZ
Här kommer en hälsning från programmakaren. Han är imponerad.!!!

Hej Leif!

Haha, det var det grövsta!

Det är ingenting som pajat ihop egentligen, det som har inträffat är vanlig radbrytning. Nollan som ser ut att höra till Mona är den sista siffran på första raden, sen kommer Monas poäng på rad 3 osv. Jag fixar det på måndag när jag kommer åt källkoden på jobbdatorn.

mvh Erik
Hmmm - nu har man blivit lurad. Satte mej och "provspelade" lite. Har ju skrivits en hel del om detta spel, var tvungen att prova och prova osv.Var riktigt kul faktiskt! Får skylla på att det regnar ju i alla fall här i Nyköping. Börjar jobba på måndag...
OK, kul att han var imponerad men inte desto mindre så kunde han tänkt att ett sådant problem kunde uppstå. Nja, ja. Vi får se hur det ser ut på måndag.

Man skall inte behöva avbruta spelet vid 99 999 bara för att det är bugg i spelet

EZ
Oj. jag har fått 11000 som mest. Här gäller det och kämpa på.
Vi håller ställningarna och Mona är ett minne blott. Men en som heter "POGY" har trasslat sig in. Undrar vad han har att göra på våran lista. Det måste vi fixa. He,he!!

EZ är med på varenda rad. Det verkar ju onödigt. Det räcker väl att du har en förkrossande ledning. Men du åker ut om en vecka. Alla resultat raderas ju efter en månad.Så du har garderat dig,eller......???

Själv kommer jag knappt upp till 10000 poäng. Jag har slagit sönder tre tangentbord. Det här blir dyrt.He,he!!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem