Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Tävling på IS

Tävling på IS

www.lidkopingonline.com/ - 42k - 16 jun 2007

Om ni kollar på denna sajt så finns det ett spel som har gjort mig beroende.
Ni scrollar längst ner på sidan " speltajm".

Hade tänkt mig en tävling på IS. Nu är det en som heter Mona som leder. Jag ligger 3:a. Låg 1:a länge men så tvingades jag göra en diskrensning och då försvann mina "highscore". Tänk på det!!

Reglerna är lätta. Jag tror t.o.m att Göcke klarar dom.He,he!!

Bli nu inte vansinniga när spelet säger stopp och ni har 26.000 poäng. Det är bara att börja om.

Använd samma "nickname" som på IS. Jag har gett mig "tusan" på att slå
Mona. Men hon är nog kusin med programmakaren. Ge aldrig upp!! Det finns en lösning!! Lycka till alla!!
Antal svar på detta inlägg: 115
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Nästa »



EZ
Nu får Mona passa sig

EZ
Det börjar bli lite men jag behöver ju inte läsa men det vore roligt med något som inte bara är en lek
Annons
Ledsen boax, men jag hänger inte riktigt med. Vad syftar du på?

EZ
Det blir för mycket 8 sidor när är tråden avslutad det där är ju en lek inget forum
Denna tråden blir nog inte avslutad för det första,men det finns ju många andra trådar Gör som jag ,trådar som inte intresserar mig struntar jag bara i
Ja tyckte bara att det var ett lustigt ämne att diskutera så länge hoppas ni inte börjar diskutera alla andra spel som finns. Tack för tipset Vargo det hade jag inte kommit på själv
Vi diskuterar inte vi tävlar och det är blodigt allvar.Jag är med i Seniornet.se också och där har vi ett forum med 23 diskussionsgrupper och massor av trådar i varje grupp Det är väldigt högt till taket och det händer att vi får be varandra om ursäkt speciellt när vi diskuterar politik Det kostar 200 kr/år och man måste vara fyllda 55 år Vi har även en chatt på seniornet.se och där finns folk som chattar varje kväll
att jag är med på IS beror på att det är den absolut bästa startsidan och forumet är ju gratis
Hahaha, boax är vår mästare på ironi.

Allvarligt talat boax. Har du inte upplevt tidigare att du liksom inte har velat deltaga i en specifik tråd som inte var intressant??

Jag misstänker att den här tråden är ett sådant exempel.

Det är ingen som tvingar dig att deltaga eller över huvud taget - läsa tråden.

Jag bedömer inte mitt deltagande på det här forumet som livsviktigt. Det är bara en kul grej. Jag tycker att du skall överväga samma inställning.

EZ
PS boax.

Söt vovve på din presentationssida. Blandras mellan labbe och schäfer?

EZ

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem