Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Tävling på IS

Tävling på IS

www.lidkopingonline.com/ - 42k - 16 jun 2007

Om ni kollar på denna sajt så finns det ett spel som har gjort mig beroende.
Ni scrollar längst ner på sidan " speltajm".

Hade tänkt mig en tävling på IS. Nu är det en som heter Mona som leder. Jag ligger 3:a. Låg 1:a länge men så tvingades jag göra en diskrensning och då försvann mina "highscore". Tänk på det!!

Reglerna är lätta. Jag tror t.o.m att Göcke klarar dom.He,he!!

Bli nu inte vansinniga när spelet säger stopp och ni har 26.000 poäng. Det är bara att börja om.

Använd samma "nickname" som på IS. Jag har gett mig "tusan" på att slå
Mona. Men hon är nog kusin med programmakaren. Ge aldrig upp!! Det finns en lösning!! Lycka till alla!!
Antal svar på detta inlägg: 115
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Nästa »

misko!

Du kan tänka hur länge du vill. Jag har inte kommit på något knep för att få rejält med poäng. Det är ren tur. I alla spel går det visst att fuska om man kommer åt koden. Vi kan ju fråga Göcke om han kan klara en sådan operation. Har läst om detta. Det vill till att hitta källkoden antagligen.

Om nu Göcke klarar detta så tror jag inte han avslöjar det. Han är för ärlig för en sådan sak.!! He,he!!

P.S! Inbillar mig att om man håller sig i nederkant så mycket som möjligt så blir poängen högre.
Det finns en strategi. Den går ut på att inte sabba läget för efterföljande strike. Dvs, man måste spela över hela planen samtidigt. Ganska komplicerat faktiskt.

EZ
Har varit inne på sidan Nöje & Spel där valt spel men vilket av alla dom är det ni menar?
Annons
Fruktspelet Zikko: http://www.lidkopingonline.com/zikko.asp

EZ
Jag har försökt, men 9 ggr av 10 tar det slut med texten GAME OVER. Och att det inte finns fler drag att göra. HUR SKA MAN DÅ KUNNA FÅ NÅGRA HÖGA POÄNG???? Jag har bara lyckats två ggr att komma upp i, för mig, godkända poäng. Jag är kanske inte så bra på det, men det är lite frustrerande när det slutar efter kanske bara 200 poäng.
jag har lagt tävlingen på is
Vargo!!

Skäms på dig!! Du får inte bli arg när det inte går som du vill. He,he!!

Spela bara ett par ggr/dag. Annars blir det tjatigt. Men det är roligt när man närmar sig 30000 poäng. Då sitter man som på nålar, och tror att nu brakar det löst med" GAME OVER ".
EZ!

Vad är detta. Du får inte gå om mig. Det är förbjudet. He,he!!!


EZ
leiake.... tror du du åkte ner en placering till hehe

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem