Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Tävling på IS

Tävling på IS

www.lidkopingonline.com/ - 42k - 16 jun 2007

Om ni kollar på denna sajt så finns det ett spel som har gjort mig beroende.
Ni scrollar längst ner på sidan " speltajm".

Hade tänkt mig en tävling på IS. Nu är det en som heter Mona som leder. Jag ligger 3:a. Låg 1:a länge men så tvingades jag göra en diskrensning och då försvann mina "highscore". Tänk på det!!

Reglerna är lätta. Jag tror t.o.m att Göcke klarar dom.He,he!!

Bli nu inte vansinniga när spelet säger stopp och ni har 26.000 poäng. Det är bara att börja om.

Använd samma "nickname" som på IS. Jag har gett mig "tusan" på att slå
Mona. Men hon är nog kusin med programmakaren. Ge aldrig upp!! Det finns en lösning!! Lycka till alla!!
Antal svar på detta inlägg: 115
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utan min vetskap har ett nytt spel dykt upp. Där ser jag att patrikke-is har varit duktig. Jag fattar inte ett " skit" men det verkar marigt. Jag får sitta hela natten. He,he!!

För nya intressenter så är adressen:

http://zikko.se/games/diamondmine.php

Lycka till!!!

Eyeballs!!!
Nu har någon som heter funderan eller funderar eller eran-IS dykt upp på
det nya spelet. Undrar om han han suttit hela natten oxå. He,he!

Det var ett marigt spel. Eller så är jag " bombad ".
Jag har klättrat upp på 7:e plats på det nya spelet. Bra tidsfördriv måste man säga.Riktig trevligt spel. Ni måste prova. Det tar nog en timma att få kläm på vad som menas. Det är inte det lättaste spel. Tro mig!!!!
Annons
patrikke-IS och leiake-IS har lyckats att komma in på TOP-10 på det nya spelet. Vi får gratulera oss själva. He,he!!
Nu har en som heter pellet dykt upp Eyeballs. Detta nick känner jag igen då du tröstade mig och min mage.

Vill du nästa gång vara vänlig att skriva pellet-IS så får vår sida lite PR. He,he!!

Jag fick 50000 poäng. Men fick ont i magen så jag klickade bort det. Tusan oxå! Ni tror jag ljuger men för en gångs skull talar jag sanning.!!! He,he!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem