Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Tävling på IS

Tävling på IS

www.lidkopingonline.com/ - 42k - 16 jun 2007

Om ni kollar på denna sajt så finns det ett spel som har gjort mig beroende.
Ni scrollar längst ner på sidan " speltajm".

Hade tänkt mig en tävling på IS. Nu är det en som heter Mona som leder. Jag ligger 3:a. Låg 1:a länge men så tvingades jag göra en diskrensning och då försvann mina "highscore". Tänk på det!!

Reglerna är lätta. Jag tror t.o.m att Göcke klarar dom.He,he!!

Bli nu inte vansinniga när spelet säger stopp och ni har 26.000 poäng. Det är bara att börja om.

Använd samma "nickname" som på IS. Jag har gett mig "tusan" på att slå
Mona. Men hon är nog kusin med programmakaren. Ge aldrig upp!! Det finns en lösning!! Lycka till alla!!
Antal svar på detta inlägg: 115
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Nästa »

Vargo!

Du som skulle sluta!! Nu är du uppe i topp. Ha,ha!!

Vi är 7 st på första sidorna från IS. Det tyder på en hög intelligensnivå bland våra medlemmar.

Nu sitter jag och väntar på att Göcke-IS skall dyka upp. Men då får jag nog vänta tills mossan växer på mig. He,he!!
Heja Vargo!!!!
Det ösregnade hela dagen nästan så det fanns inte så mycket annat att syssla med
Annons
Ja, tänk om det gick att fuska. Undrar om inte Mona kan det

EZ
Nu dominerar vi på IS hela första sidan på High-Score-listan. Vad skall man säga. " We are the Winners" helt enkelt.

Jag har fler spel på gång om intresse finns. Vi kunde köra med ett nytt spel varje månad. Det kanske är en bra lösning. Så blir det inte tjatigt. För hur det är, så är vi som som små barn. Vi ledsnar fort. He,he!!

Hör av er om intresse finns.
Jag har massor av småspel men man tröttnar på dom så jag har dom inte installerade Här är en bra site om man blir sur på någon och behöver avreagera sig
http://www.bafe.nu/smack/smack.html
Vargo!!

Det skall vara spel med high-score-lista. Annars blir det svårt att få till en tävling. Det är det som är grejen. Man sporras att göra sitt bästa. Det är inte så roligt att spela när man bara skall överträffa sig själv.

Jag har helt slutat att leka med mitt Lego, sedan jag fick kläm på datorn och dess möjligheter. Ha,ha!!!
Det var inget spel. Det spelet jag tycker bäst om är ett som heter Sodu Cue och där spelar man bara för nöjet att lyckas Något tävlingsmoment är inte nödvändigt för min del
Det är något allvarligt fel på Zikkospelet.

Jag hade ett resultat på över 52000 och ett annat på över 46000 förutom det sista resultatet på över 56000. Tyvärr verkar det som att när man får en highscore så åker de andra resultaten i soptunnan. Med andra ord så är endast det sista kvar (drygt 56000).

Men det konstiga är att den där jäkla Mona är kvar vecka efter vecka med sina båda resultaten!!?! Jag undrar om Mona verkligen existerar eller om det är en "morot" man skall spela om.

Hur som helst. Kul att kunna kila sig mellan hennes två bästa resultat. Ser inte lika prydligt ut längre för henne

EZ
Ni pöjkar ni pöjkar!!! Ni blir aldrig vuxna!!
Fanken också att jag inte kan komma med på listan! Jag kan inte sitta som ett borrat ben som ni gör, frukterna dansar samba efter en stund!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem