Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Tävling på IS

Tävling på IS

www.lidkopingonline.com/ - 42k - 16 jun 2007

Om ni kollar på denna sajt så finns det ett spel som har gjort mig beroende.
Ni scrollar längst ner på sidan " speltajm".

Hade tänkt mig en tävling på IS. Nu är det en som heter Mona som leder. Jag ligger 3:a. Låg 1:a länge men så tvingades jag göra en diskrensning och då försvann mina "highscore". Tänk på det!!

Reglerna är lätta. Jag tror t.o.m att Göcke klarar dom.He,he!!

Bli nu inte vansinniga när spelet säger stopp och ni har 26.000 poäng. Det är bara att börja om.

Använd samma "nickname" som på IS. Jag har gett mig "tusan" på att slå
Mona. Men hon är nog kusin med programmakaren. Ge aldrig upp!! Det finns en lösning!! Lycka till alla!!
Antal svar på detta inlägg: 115
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Nästa »

Testade 3 ggr. Tar några spel innan man lär sig knepet

EZ
Mona har tydligen 75000 nu leaike

EZ
Jag erkänner...

Det är JAG som är Mona



/Zap
Annons
Zaphod!

Den går vi inte på. Men den var rolig. Ha,ha!!
det funkar inte för mig att flytta runt frukterna
hur jag än drar dom här, så blir det en gul ring
men dom flyttar sig inte.
Ingemar
buddy1, jag klickar på frukterna!!
Nu har någon åkt ut. Därför ligger jag 2:a. Piraten 3:a samt EZ 8:a. Jag kollar bara på dom 2 första sidorna. 3 st. från IS tyder på en otrolig envishet hos vissa medlemmar. He,he!!

Nu väntar jag bara på att Mona åker ut oxå. Man är ju bara med på listan i 30 dagar. Tyvärr tråkigt för Mona. Men sedan åker jag själv.

Rätt listigt system. Det betyder att man måste fortsätta spela tills livet tar slut. Vilken ljus framtid. He,he!!
Nu har EZ klättrat en bit. Bra!!!

xyx har klampat in på 10 i Topp. Bra!!
Piraten hänger med.

Jag tror jeppe hör till oss oxå. Duktigt!!

Jag försöker slå Mona men det blir svårt. Men hon åker ju ut själmant. He,he!!

Om ni lägger till IS när ni får höga poäng nästa gång så är det lättare att följa vilka som hör till IS.

Exempel: leiake-IS

Vad sur man blir när man klättrat upp mot 20000, och det bara säger swich så är spelet slut. Men banka inte på tangentbordet. Det kan krossas. Hehe!!
Jag har haft en viss tur. Har inte spelat så mycket. Kanske 2 ggr om dagen. Idag fick jag en på 17000 och en på lite drygt 13000.

EZ
Har försökt ett 10-tal ggr kommit till ca 8500 som högst men varje gång så blir det att det fanns inga mer möjligheter bara att börja om från början.
Har ni något annat knep att komma upp i dessa höga siffror,,eller får man inte ha ha för lång betänketid. blir ju bara så att ögonen går i kors.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem