Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Tävling på IS

Tävling på IS

www.lidkopingonline.com/ - 42k - 16 jun 2007

Om ni kollar på denna sajt så finns det ett spel som har gjort mig beroende.
Ni scrollar längst ner på sidan " speltajm".

Hade tänkt mig en tävling på IS. Nu är det en som heter Mona som leder. Jag ligger 3:a. Låg 1:a länge men så tvingades jag göra en diskrensning och då försvann mina "highscore". Tänk på det!!

Reglerna är lätta. Jag tror t.o.m att Göcke klarar dom.He,he!!

Bli nu inte vansinniga när spelet säger stopp och ni har 26.000 poäng. Det är bara att börja om.

Använd samma "nickname" som på IS. Jag har gett mig "tusan" på att slå
Mona. Men hon är nog kusin med programmakaren. Ge aldrig upp!! Det finns en lösning!! Lycka till alla!!
Antal svar på detta inlägg: 115
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Nästa »

Leiake, hur länge sitter du då!! Ett par timmar eller? Jag kan bara sitta max en halvtimme sen får jag ont i rumpan.
Max en timma. Men jag hoppar runt. Kör ju aktier oxå.
Så du tror att mona är en verklig person och inte bara något som fanns med i spelet från början?Sen kan man ju skriva vilken signatur man vill, man kan ändra nick från den ena gången till den andra eller välja bland dom som redan finns
Annons
Vargo!!

Hon är verklig. Hon började på 5000 poäng. Du kan själv kolla.!!Vi har följts åt. Men nu verkar hon oslagbar.

Jag lovar dig att har du 30000 poäng eller mer så ser du nog om ditt nick.
Jag hade 52000 poäng som mest. Men raderade dessa. Antagligen ligger dom som temp-filer eller cookies.
Men mitt resultat i topplistan försvann inte när jag gjorde en diskrensning(jag gör diskrensning ibland flera gånger om dagen)
JA! Då vet jag inte hur mitt försvann. Skall försöka kolla med programmakaren. Han kanske inte gillade mitt intrång. Ha,ha!!
Leiake, du och ditt spelande!! Snart är du helt beroende och får åka på behandlingshem. Det finns ett i Kolmården. Om du hamnar där så kan jag åka och hälsa på dej, det tar bara 25 minuter med bilen. Nåja 30 minuter då med min Felicia!!
Snart!! Ha,ha!!

Talade med programmakaren. Efter 30 dagar försvinner poängen. Då kan vi knäcka Mona. He,he!!

Med en Skoda tar det 2 timmar. Kolmården! Där har jag åkt linbana!!
EZ!

På 9:e plats. Det tar sig.He,he!!
Bifogar kopia av programmets utvecklare. Han hänvisar till en ny adress om ni vill ha programmet enskilt.

Kul!

Kan tillägga att jag inte vet vem Mona är, men lycka till att slå henne.

Direktlänk till spelet på dess "egentliga" plats är:
http://zikko.se/games/diamondmine.php

Mycket nöje!
mvh Erik / Zikko

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem