Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

RondellVilks.

RondellVilks.

Ännu en av dessa "konstnärer" som skulle sälja sin mor för lite uppmärksamhet,o nu pratar vi inte proffs som politiker eller advokater...
När ska svenska media lära sig....OK,vet det handlar om pengar...
Antal svar på detta inlägg: 77
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 Nästa »

Det är för ynkligt här i Sverige inte nog med att vi har fega politiker som inte vågar säga emot muslimerna,varför är det bara muslimer man inte får skämta om när det går bra att håna judar,hinduer o.s.v. då är det ingen som säger nåt,islam är trolligen den mest hatade av alla religoner och det är inte så konstigt dom kan tydligen bara en sak och det är att hota och bruka våld.
Tråkigt du kom med ditt sista inlägg Bosse, detta är ett objekt som skulle kunna bli en lång intressant diskussion, men jag väntar med att skriva vad jag tycker, tror inte tråden blir så långlivad.

Vi har ju regler som skall följas, antingen vi samtycker med dem eller ej.
Man renar inget genom att kasta skit tillbaka!!! Sakliga argument mot dessa Fanatiker, kan också vara att sätta ner sin fot!!HOT mot HOT, ger inget! De följer ju´inte ens sin religions lagar, som ska handla om kärlek och förlåtelse. De har av hat blivit blinda.
Annons
Ingen kan ha undkommit att inse att Europa med Sverige i spetsen är pga massinvandringen från de muslimska länderna livrädda för all slags kritik mot Islam, dess utövare och dess avarter.

Faktum är att det är vi själva som har ställt till det. Man har tillåtit muslimer komma till Europa och Sverige utan vare sig pass eller andra ID-handlingar. Vi har således ingen koll alls på vilka människor som kommer hit. Det kan handla om terrorister och bråkmakare vars enda uppgift är att angripa den västerländska livsstilen från insidan (det här är Islams primära syfte. Läs Koranen!).

Det som retar mig mest är de nya invandrarnas totala disrespekt för de nya ländernas regler och lagar. I deras värld går de muslimska lagarna före det nya landets lagar och regler. Detta har uttryckts gång på gång. Därför har muslimerna krävt att den svenska grundlagen skall ändras till deras favör, varvid den muslimska lagen skall gälla först!

Den muslimska influensen i dagens Sverige märks dagligen. Jag vet inte om någon av er har uppmärksammat det men det finns inte längre en enda nyhetssändning på TV där man på något sätt daltar (jag har några andra ord för det här) med muslimerna. Är det en intervju på TV från någon skola i vårt land så nog är 2 av tre utfrågade muslimer eller araber oavsett vad ämnet handlar om. Och detta trots att de rent siffermässigt inte är i majoritet. Det finns nämligen ca 800.000 muslimer i Sverige.

Frågan är således: Är man en rasist som uttrycker dessa tankar eller bara realist?

EZ
De jag tycker mest synd om i denna fråga, är det stora flertalet muslimer i vårt land. Helt säkert är det de som kommer att få lida mest, när sådana här saker dyker upp.

Jag tycker däremot inte att Wilks har gjort något fel, vi bor i ett fritt land med en massa friheter såsom åsiktsfrihet och tryckfrihet. Har man nu kommit till vårt land så hoppas jag att övervägande del av muslimerna här accepterar detta, det måste de helt enkelt för att de skall kunna anpassa till det svenska samhället, och jag är övertygad om att de allra flesta förstått.

Däremot för de som vill begå våldshandlingar, hota och bränna flaggor och personbilder, för dem finns här ingen plats, lika lite som för vilken annan våldsinriktad person som helst. Vill man demonstrera så gör man det enligt de bestämmelser vi har i Sverige, lika självklart som att vi skall hissa vår flagga vid skolavslutningar och sjunga nationalsången.

Det är skrämmande att Profeten som enligt Koranen predikade fred, skall användas för att rättfärdiga de ohyggliga dåd vi lärt oss leva med.

Det är fruktansvärt att svenska företag i vissa länder inte skall våga hissa vår flagga.

Det är oerhört svårt för oss att förstå vad som pågår, det hade verkligen varit tacknämligt om någon muslim här på forumet kunde dela med sig av sina tankar.

Jag vill så gärna förstå, men kan inte!
Rondellhundar och Islam. Det är ju inget mot detta jag läser i GP.

'Ett nytt byggkomplex skall byggas på en rivningstomt vid Backaplan. Där har ett mc-gäng sina lokaler. Dom gillar inte att deras lokal rivs. Dom skrämmer upp arkitekterna så dom har visst slutat skissa på ritningarna.

Här skall tydligen bl.a byggas en moskee. Undrar vilket som är att föredra. Mc-gäng eller muslimer. Tänk om det går till väpnad konflikt mellan dessa. Då har vi ett litet inbördeskrig på Hisingen.

Där har krigats förr. Karl den IX byggde Göteborg där, men danskarna brände ner staden. Tänk att danskar har varit så stygga.

Känner många muslimer. Dom är inte religösa så det stör. Men en sak har dom med sig i bagaget. Dom äter inte fläskkotlett. Hellre dör dom visst!!
Du är en verklig REALIST!!!! Dina tankegångar finns hos de flesta,men också rädslan för att därför bli kallad rasist! Det är faktiskt skrämmande att det är så! Så Koranen får snart som det står där att hela välden ska följa dem. Vad är att göra när det nu verkligen finns en stor rädsla för deras maktmissbruk??
Det finns mycket vi inte bör göra för att inte kränka våra invandrare: Ingen skolavslutning i kyrkan, inga svenska flaggor i matsalen på svenska flaggans dag, inga tröjor med sveska flaggan på skolkort, m.m. Varför???
Intressant med denna vinkling på det hela. Och med lite tanke på hur Sverige var när vi la halva Europa under oss. Vi var det mest krigiska folk i hela Europa.

Men vi har blivigt mer civilicerade, vi har blivit fromma, på gräns till dumma. Vi lyssnar på denna regering och gör precis som det föresägs, håller oss till de undeliga lagar och regler som regering säger. Precis som när vi intog andra länder. Vi är inte ett krigiskt folk vi är ett lydigt folk, vi är ett mesigt folk.

Men nu är det så, nu är det detta folk som kan stå för vad kung och regering säger. Och vi följer detta blint. vi håller 70km/h på 70 väg mitt i natten för att det sitter en hastighetskamera kamera. Och ingen säger något, vi accepterar alla regler.
Därför måste regeringen vara STARK. Vi gör ju som den säger. Annars kommer det att propageras andra relioner i alla skolor.

Fram för mångfalt. fram för frihet, fram för fred, men inte på annat sätt än via en stark regering.
Kan någon stoppa utvecklingen? Läs NOSTRADAMUS profetsior, han har förutspått det mesta som vi kan vänta oss!
Seniorita nu hamnar du helt offtopic. Och nej man kaninte se framtiden i hans profetsior utan att förändra vad som står i dem. Och då är det inget han siat om eftersom det anpassats för att passa din egen agenda.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem