Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Ett pinsamt Dilemma..Hjälp :S

Ett pinsamt Dilemma..Hjälp :S

Jag har en fråga till alla killar och tjejer här på IS forum.
Skulle vilja ha lite upplysning i denna fråga, snarare än debatt.
Jag VET att detta inte är någon rådgivningsbyrå eller så!!
Men min fråga tror jag är ett problem som många med mig råkat ut för. Kanske kan vettiga svar hjälpa fler än mig...

Jag har träffat en man i 2 1/ 2 år - han är mycket äldre än mig
...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 79
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 Nästa »

Den äldre mannen vill både äta kakan och ha den kvar och just nu har han ett kakfat med massor av sorter.
Sorgligt nog så kommer fler kvinnor att bli utsatta av honom på samma sätt som du.
Kolla in den här länken och se om det kan vara något för dig:
http://www.vattumannen.se/index.asp?Redirect=/product.asp?id%3D52993
Du måste få med hela länken och då kommer du till Kvinnor som älskar för mycket
Monkan:

Jag kan förtydliga om det är så att svenska språket och du inte är bästa vänner.

Vad jag menar är att om någon av männen är mannen i ditt liv så skulle du inte ha något problem att veta vem av dem du vill ha.
_

Goooood byeee .. Ruby tuesday ..
Annons
Los Lovos:

Om det är någon av oss två som har problem med språket - så inte är det jag..Kan du inte diskutera utan att kränka skribenten tycker jag att du kan lämna diskussionen Los Lovos

/ monkan
Donne :

Jag är dig och ditt uppriktiga engagemang evigt tacksam!
Vilken underbar person.. Jag har läst boken , den är bra.
Hur kommer det sig att du kan så mycket om andra människor ?
Du verkar mogen och insisktsfull.

Hoppas du har det bra i sommarsolen, det har jag

/ monkan ( som fortsätter sin semester ett tag till)
monkan:

It takes one to know one ..
Los lovos :

Du verkar lite .. ehum.. borta utanför det här samtalet.
Kanske ska du stanna där ??
monkan

glöm bägge 2

Helt otroligt att inte P Gunn haft nåt att tillägga i denna tråd????

Nu har han ju dragit och är på andra forum debatterar men tråden startades ju när han var uppe i högvarv.....denna tråd borde väl varit nåt för Putte att sätta tänderna i.................


Tror nog att han är tillbaka snart, det vart väldigt lugnt här när han drog vidare. :)
Gustav B:

Tack för ditt bidrag.

Ytterligare bidrag från Los Lovos samt Putte Gunn undanbedes.

Tack.
Hej
Jag lider med dig, har varit i nästan samma situation. Det gäller nog ibland att ta det lite lugnt i förhållanden och försöka först och främst hitta sig själv och vad som får just mig att må bra. Jag är nog mest förgrymmad på den första karl att han ratade mig, försöker intala mig att det är hans förlust och inte min ibland fungerar det och ibland inte. Men..... man kan aldrig tvinga någon att känna ett visst sätt för mig och gör dem inte det är det bara att försöka gå vidare, lite trögt ibland men finns ingen anledning att stanna kvar bara för " i fall att" han skulle komma åter. Tror nog att det gäller detsamma för dig, detta var inte den rätta , gå vidare och spill ingen mer energi på honom, det blir inte lätt men försök för din egen skull.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem