Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Ett pinsamt Dilemma..Hjälp :S

Ett pinsamt Dilemma..Hjälp :S

Jag har en fråga till alla killar och tjejer här på IS forum.
Skulle vilja ha lite upplysning i denna fråga, snarare än debatt.
Jag VET att detta inte är någon rådgivningsbyrå eller så!!
Men min fråga tror jag är ett problem som många med mig råkat ut för. Kanske kan vettiga svar hjälpa fler än mig...

Jag har träffat en man i 2 1/ 2 år - han är mycket äldre än mig
...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 79
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 Nästa »

Gustav B du fick rätt Putte är tillbaka!
Monkan du behöver inte vara rädd att få något bidrag i form av inlägg från mig utan jag lämnar dig helt ifred med din hjärtesorg och ditt dilemma.
Okej - Hur blev det nu då? (spännande va..eh..). Vilken såpa.

I af: - Jag "valde" efter mycket om och men den yngre killen på 22. Kom på att jag älskade honom.

Tyvärr var det för sent. Han träffade en 17åring i sin hemstad. Den äldre mannen (Bo) kom tillbaka. Men nu vill jag inte ha honom. Det har varit en helvetes höst - kort sagt.

Jag vill ha tbx min pojkvän.....


Nån som vet hur man gör för å få tbx honom ??
(OKej. Patetiskt - jag vet(..)

[Har verkligen skitit sej totalt - vi är själsfränder men har noll kontakt nu..]

/monkan
Skit i de andra... och ta mig
Annons
monkan

lusläste tråden, en kram gumman!
tyckte när jag läste hela ditt inlägg, hur fin du verkar, öppen, ärlig och inte alls patetisk. fler som du i denna värld vore underbart.
så till vad jag tycker/tror:
att denna Bo inte verkar bra för dig.
håller med EZ inlägg (mycket bra!).
denna BO vill mest leka. om han ringer dig, verka upptagen, låt honom inte tro att du är - en fisk i en hink- lättfångad.
Låt honom inte komma hem till dig, såsom han gjort tidigare.
fråga istället om ni kan äta middag på en mysig restaurang, men låt karln vänta på dig.
se dig själv som något värdefullt, att du är en diamant bland pärlor. och låt honom inte behandla dig illa med sin kyla och osäkerhet.
den unga mannen, ja, suck han träffade en annan kvinna.
inget du ska tänka på.
kärlek är svårt, men när du väl finner din Kung, vem det nu blir, kommer du att sväva! jag hoppas verkligen att du blir lycklig!
sen till medicinerna, kanske just denna händelse med Bo var en avslöjande faktor i en liggande depression som vilat.
men i mina ögon verkar Bo hänsynslös mot dig/dina känslor.
otrohet är något helt oacceptabelt!
skulle själv ALDRIG kunna vara otrogen (personlig åsikt)
ursäkta min upprördhet över Bo, känner honom inte ens..sorry!
hoppas du får det bra.
Du verkar ha levt i en känslomässig berg-o-dalbana under en längre tid nu monkan. Jag kan bara råda dig att försöka lyssna inåt, finna frid, harmoni och balans i dig själv. När du träffar den rätte kommer du inte att tveka och behöva "komma på" att du älskar honom, det kommer att vara lika självklart som att andas. Tills dess ta hand om dig själv, lägg all den där energin du innan lagt på de där männen på att hitta dig själv.
I Uzbekistan så finns det en gammal sed där kvinnorna gör sig fina för männen genom att göra sina ögonbryn snygga. Om allt annat känns så hopplöst Jenny, så kanske detta är värt ett försök? Tekniken dom använder är helt enkelt att dom tar en pincett och drar bort större delar av ögonbrynen så dom blir smala och vackra istället för att likna en enda jättebuske..

Hoppas att det löser sig gumman, *kramar om*
Kära monkan. Tack för att du skrev. Det är en mycket svår situation du försatt dig i. Alla kan vi bli vilsna i livet när det gäller relationer, men det är så underbart att du delar med dig till oss av dina erfarenheter. Det du bör göra tycker jag och min kollega Olle, känd från fråga Olle, är att köpa en riktigt fin dildo. En dildo kan fungera som ett substitut för detta båda män.

En dildo kan du hitta på: http://www.sexleksaker.com/

Hoppas du är nöjd med svaret och lycka till med livet och kärleken.

Bra svar klämkäck,hoppas monkan nu följer rådet,för man kan ju inte äta och ha kakan kvar om man nu så säger. fast en kaka till kaffet vore gött.
Hejsan monkan!

Såg ditt inlägg och måste verkligen säga att det vart modigt av dig att vara så fullt öppen om ditt dilemma..

Tycker liksom de andra härinne att du skall glömma Bo,då han inte verkar vara annat än ett stort egoistiskt svin mot dig..
Han kommer ju bara till dig på sina villkor och struntar fullkomligt i att behandla dig med både ömhet och respekt..

Tycker Leo verkar vara mer man mot dig än Bo faktiskt..Är det dock rätt att träffa honom om du inte är kär i honom?!Då respekterar du ju inte honom riktigt..El vill du vara med honom?!

Det viktigaste dock är att du är din bästa vän och bara tar en dag i taget..För kan du älska dig själv,så kommer du kunna älska nån annan längre framöver..

Önskar dig all lycka i kärleken../SD
TACK för alla fina svar - jag är rörd över allt engagemang..!!! Sylwia, Wicked, m0squit0z (wow Tack!), Zacko m fl-
klämkäck . du är bara så.. klämkäck!

men priesten, jag heter Monika inte Jenny
(om detta kan vara av intresse?)

Kram , nu får ni ägna energi åt viktigare saker!

LOVE...!
/monkan

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem