Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Golf kvinnor och sport

Golf kvinnor och sport

Idag har man gjort en michmach av vad som är riktig sport och vem som skall kommentera den.
1. Jag vill å de bestämdaste hålla med Pablo Roberto, att golf inte är en sport utan något som förstör en skön promenad.
2. När man pratar om sport då är det inte bara kocentration som gäller för då skulle vi kunna ha VM i meditation. Nej för att det skulle få räknas som en sportgren så visst antal kalor...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 81
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 Nästa »

Hmmm... börjar undra om inte PG egentligen är Göcke eller nån, som driver med oss.....
För inte kan han väl finnas på riktigt?
Los Lovos du är en parodi, men låt det stycket stå!
Zaphod, nejdå Putte här, med friska grabbiga idéer som man inte får ha idag. För att passa in måste man tycka om golf, feminister och homofiler. Då Zaphod passar man in överallt och är politiskt korrekt och rumsren. Så mitt råd är, håll dig till ett genusperspektiv om du vill vara rätt i tiden.
Moski finns du kvar där ute? Jag tror att golf går att få intressant. Alltså, hela golfbagen måste vara packade med alla attrealijer som tillhör dagens regler. På fötterna måste alla deltagarna ha som precis som nu pappersplockarskor och så naturligtvis sedvanlig löjlig klädsel.
Tävlingen kan börja! Alla golfare ställer upp bakom en nyritad linje på tee och sen går starskottet. Det gäller nu att springa fram till kanten på green vid samtliga hål och där kasta golfbagen så långt man orkar. Den som inte når fram med sin bag till hålet får inte fortsätta tävla. Alla som klarar den bravaden rusar vidare och när alla 18 hålen är avklarade kan segraren koras.
Denna regeländring kommer att ge fart, styrka och kondition åt denna tävlingsform. Vips, golfen har förvandlas till sport!
Se så enkelt det är bara man vill!
Ett tips till alla golfare som tänker växla till den nya tävlingsformen, packa bagen ordentligt. Bagen skall kastas på samtliga hål och på det sista det 18:de måste alla prylar finnas med för att inte bli diskad.
Annons
Putte:

OJ !

Svarar du mig med samma sak som jag skrev till dig !!??.. Herre min skapare .. nu vet jag inte vad jag ska säga du är bara för tuff.
Putte min ros, när du kan komma fram med någonting bättre att skriva så är jag idel ögon .. puss på dig min lilla homo/kvinno/xenofobiska sommarkalv.
Los Lovos är du full eller? Det är inget sammanhang i det du skriver! Hittade du inte flerea invektiv? Stackare!
ja helt nykter kan han inte ha varit putte.jag uppmärksamma hans framfart vid 5 tiden i morse då han var in på varenda tråd och kommentera,men man fick inget sammanhang i något av han skrev.
Moski det är tydligen svårt för en del att handskas varsamt med kvinnor och alkoholhaltiga drycker vilket är ett måste för att nå framgång. Du har väl läst hans inlägg att när passionen når vissa höjdpunkter då slår Los heheheman Lovos sina kvinnor. Trots att jag ogillar golf så skall man inte slå utövarna bara retas en aning.
Hmm,,Se där ja,,nu förstår man varför han smyger omkring aspackad kl 5 på morgonen,han har givet vis spöat upp nå fruntimmer och därefter fortsatt sitt destruktiva betende med att verbalt okväda alla trådar på IS. jaja,när katten är borta,,,,osv.nä putte int sjunker vi till den nivån trots att vi rört upp lite känslor bland det täckta könet,och även bland det otäcka könet vi är ju sannigsbärande gentlemän
Moski precis mitt i prick gentleman var ordet! Där hande du en säker hand och ett säkert öga för det exakta.
Putte:

Om du inte hittade sammanhang i det skrivna så är det nog du som är full, eller bara trög.. Med tanke på omständigheterna gissar jag på trög.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem