Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Golf kvinnor och sport

Golf kvinnor och sport

Idag har man gjort en michmach av vad som är riktig sport och vem som skall kommentera den.
1. Jag vill å de bestämdaste hålla med Pablo Roberto, att golf inte är en sport utan något som förstör en skön promenad.
2. När man pratar om sport då är det inte bara kocentration som gäller för då skulle vi kunna ha VM i meditation. Nej för att det skulle få räknas som en sportgren så visst antal kalor...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 81
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 Nästa »

Los Lovos till dig: Inga kommentarer!
Seconderna lämnar ringen! Rond 12.
Håller med dig Moski och vi släpar bort alla som inte orkar ta sig ut för egen maskin och alla som inte vågar ställa upp i rätt viktklass.
Annons
Putte, du har rätt, du är alldeles för många klasser under mig. Från vad jag kan bedömma - även på alla sätt i livet.
ooopss,härmed måste jag ge ett gult kort för slag långt under bältet,åt Los Lovos.ÖK ,,,,box
Los Lovos du får inga kommentarer!
Moski vi får inte slå på dom som redan ligger och har svårt för att kravla sig upp. Dom behöver hjälp och ett gult kort räcker nog inte är jag rädd!
Putte:

Din fattiga lilla stackare med skräpjobbet, det är näst intill skandal att du ens inte kan ditt modersmål. En "dom" är ett beslut, sluta genast att förväxla med "de" och "dem".
Moski, nu är han helt ute så vi måste nog lämna denna ring för gott. Hoppas att alla som varit med har lärt sig något. Alla dom dom dom dom dom eller om ni så vill de som varit med på denna tråd har förmodligen haft en del roligt också även om inte alla har varit språkkonstnärer av den högre skolan. Ja, ja ja men slutar aldrig förundras över vissa människors överlägsenhet. Faktiskt ofta är det dom, dom, dom, dom eller om ni så vill de som slår sina kvinnor. Mindervärdighetskomplex kanske, men det finns hjälp att få i Norge.
Moski hoppas du inte blir uppäten av all myggor!
He He,tack Putte,men jag slåss hellre mot miljoner mygg än mot vissa mindre vetande blodsugare på denna tråd,så vi gör väl bokslut här och söker oss till nya ämnen där vi kan utveckla våra skarpa analyser,

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem