Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Islamofobi

Islamofobi

"En majoritet av svenskarna vill inte bo i områden med många muslimer", står det på text-tv. Jaha...det är väl inget konstigt med det! Jag bor i malmö och bor i ett område som gränsar till rosengård. På något konstigt vis så har de dragit stadsdelsgränserna så att vi nu tillhör rosengård. Därmed skulle min lilla flicka börja 1:an på en skola där trots att vi bor ett stenkast ifr...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 77
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8

you're welcome
.. sprider klyschor snarare ..
los lovos
*det blev så mörkt att ja inte såg någe, haha*
Annons
@Kurtan: Känner du flåset i nacken? Skratta eller gråta åt ditt inlägg? Ingen aning, men sjukt är det!

@Ramon: Grymt bra talat!
Bianconeri ! !
Du har inte läst det jag skrev.
Alla normala människor vill inte ha en ny kristallnatt.
Men historien kan upprepa sig - om vi inte skärper till oss.
Läs en gång till det jag skrev . . .
Ramon: Så här skrev du:
Det är inte muslimer vi behöver se upp med. Det är sådana som du. Du är en farlig spridare av hat och etnisk oförsonlighet. Dina kusiner är Slobodan Milosevic, Robert Mugabe och ayatolla Khomeini.
?????
Att missuppfatta - det kan du Ramon.
Jag älskar kärleken - just därför vill jag varna för det som håller på att hända i Europa.
Men det blir lätt missuppfattningar - när man ska skriva allt man tycker på några rader bara.
Men jag ska försöka igen:
Muslimerna i Europa håller på att bli för många.
Se framåt - 30-40 år. Många barn föder dom - preventivmedel är väl förbjudet av Muhammed.
Förstår du nu. Jag vill INTE leva i ett islamistiskt Sverige - men muslimerna är nu på god väg att göra Sverige till ett sådant.
Hoppas du förstår lite bättre nu vad jag menar,


stänger denna tråden
tycker nu att det mer och mer manifisteras mot miniroteter, muslimer och andra som aviker.

mvh // göcke moderator IS



Sida:
« 6 7 8


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem