Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Usch

Usch

Jag tycker att det pyr av främlingsfientligehet på IS.
Det är skrämmande!

En del hänvisar till statistik vilket är menignslöst för man kan bevisa vad man vill med statistik.

Göcke raderar och stoppar trådar när det är meningsskiljaktigheter i kärleksfrågor, men låter gladeligen rasism och homohat explodera på dessa sidor.
Antal svar på detta inlägg: 79
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 Nästa »

bubben/MoSchQIToZ

Ursäkta mitt något sena svar men den som väntar på visdomsord väntar aldrig för länge.

Det är onödigt att räkna upp vad som är en objektiv källa eller inte men det är ju totalt meningslöst att citera CMR eller "diskrimineringslagar". Lagstiftning är något våra värdelösa politiker hålls med. Fakta är något helt annat.

Vad gäller moskitodoskiz frågor så är det frågan om det ens är värt att anstränga sig för att kommentera.
Bubben, jag har sett dom "demonstrera", inget annat än vanligt huliganpack..! Har du tilltro till såna så varsågod..
Jag hoppade in här av nyfikenhet och måste bara bidra; Det gäller Wicked´s inlägg som är bland det bästa jag läst. Vi firar just nu en kristen Jul med allt vad det innebär av kärlek och eftertanke om våra medmänniskor. Men det utesluter inte örfilar åt ogärningsmän som vill utnyttja gästfrihet för egna vinningar. Här kastar man ut människor som verkligen skulle kunna bidra med någonting samtidigt som man öppnar dörren för Al Qaida medlemmar.
Annons
bubben:

Jag tror du vet vilken respons dina inlägg vanligen genererar och vad det tyder på i kvalitetshänseende. Därmed anser jag diskussionen i denna tråd, om din svenska och dina inlägg, citerade eller fabricerade, som avslutad från min sida.
Los Lovos:

Det som förvånar mig fortfarande är att du har just kritik mot mig, men du får jättegärna kritisera hacka, skälla, gnälla, klaga, anklaga mig för att citera, fabricera, vara verklighetsfrämmande och gud vet vad allt annat du menar...men en sak måste du ju förstå att om man du har kritik mot mig eller vad jag skriver, tycker, tänker, känner och gud och hans moster allt vad mera så måste du ju också ha beskrivande motargument och sakliga grunder för det för annars kan inte en människa människa på jorden förstå vad du menar är fel..!

Har du inte sådana motargument eller en motbeskrivning så uppfattar jag det personligt och ärekränkande samt som förtal!

Och jag brukar inte anklaga dig för saker som du anklagar mig men det anser jag gör mig till en bättre och godare människa än dig!

Batting:
Ok.. du vill ha lösningar.. för att undvika att låta tjatig skulle jag kunna referera till mina tidigare inlägg.. (läs dom).. så ser du där vad jag föreslår för lösningar på det som jag anser vara ett problem. men för att underlätta för dig så kan jag dra några tydliga riktlinjer för dig igen...

1) begränsa invandringen till de som verkligen behöver vår hjälp, den största invandringen i dag är invandringen utav anhöriga och släktingar. Dessa kanske inte är i samma akuta behov av hjälp som de som söker asyl. Ibland känns det som att man skickar en person, som sedan han fått permanent uppehållstillstånd skickar efter så många släktingar och anhöriga han bara kan...

2)Skärp Invandringskontrollen.. för att begränsa brottsliga verksamheter såsom öststatsmaffian, borde skärpta kontroller ske redan vid gränserna så att dessa organisationer inte kan få fotfäste i landet..

3)Omdedelbar utvisning för de invandrare som begår grövre våldsbrott/våldtäkt, rån mm... De har förbrukat sin rätt till uppehållstillstånd..

Sådär.. ett par lösningar på problemet.. Nöjd?

Ett inlägg i ATTAC debatten.. ATTAC är bara en grupp låtsas huliganer, jag jobbade på avenyn när Bush var på besök i sverige.. De är inte bättre än vilka skinnhuvuden som helst.. same,same.. but different.!

regards
:Mokos:
klämkäck

okidoki.. hoppas du får en trevlig nyårshelg.
själv ska jag invandra till en svensk stad UTAN sjal! *asg*
.. och sen ska jag ta mig ett *bidrag* av den härliga blandkulturen!
Lösning av invandrarproblemet.
Vi måste lära lite av t.ex Australien:

1: Sverige behöver arbetskraftinvandring. Alltså tar vi in dom som VILL arbeta - hellst i dom yrken där Sverige har brist.

2: Över 90% av dom s.k flyktingarna är ekonomiska lycksökare.
Dom försvårar ju enormt för dom som har verkliga flyktingproblem. Vi måste hitta ett system som får ut lycksökarna direkt vid gränsen - eller senast efter en vecka.

Jag vet att det inte är så enkelt som jag skriver - men vi måste ju börja nånstans.
Som det är nu kan det inte få fortsätta.
Läste för ett tag sedan om ett gäng flyktingar - som hade fått asyl i Polen.
Men se - det var dom inte nöjda med. Dom matstrejkade - sa att dom ville till ett skandinaviskt land.
Jag kan inte räkna ut varför HeeHee
USCH VILKEN SYN NI HAR!

Anledningen till att det så hög brottslighet bland invandrare!
- Vi ska veta att det finns invandrartäta områden i Sverige där nära 50 % saknar jobb!
Och precis som i andra länder ser dessa individer inget annat sätt att tjäna pengar på än brott.

Anledningen till att SOS fallen bland invandrarna har ökat kan bara beskyllas på oss själva. Det är ju staten som hela tiden pungar ut pengar till dessa istället för att försöka skapa jobb.

OCH TILL SIST, TILL DEN IDIOT SOM SKRIVER: dom tar våra jobb..

Vilken jävla idiot! Du skriver att dom tar våra jobb(!). Men blir lika förbannad om de går på SOS (!) Då frågar jag dig: KAn du förklara för mig vad du skulle göra??


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem