Fredag 17 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Dansbandstävlingen på tv

Dansbandstävlingen på tv

Just nu sitter jag och väntar på detta TV-program. Jag har som ni vet ny TV med alla finesser. HD-ready och hela köret. Upplösning på gränsen till utlösning. Ha,ha!!

Har ni en gammal TV. Släng den. Köp en ny. Ni ångrar er inte.
Antal svar på detta inlägg: 143
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Nästa »

Dom är ju för sköna alltså!! Det är inte bara dalfolket som röstar på lars-kvi gjorde det ochså!!( i grund och botten är jag dalmas )
xyz

Vet inte om du skojar men jag håller med dig, vilken match dom gjorde, såg du det ryska "monstret" vilken jättekvinna.


Hellre isdans än den där uppgjorda tävlingen.


Jag tycker det är kul med dans till dansband.
Åker gärna på logdans eller andra dansställen sommartid.
Vintertid blir det sällan -vad det nu beror på.
Är det hormonerna? Eller lathet? Eller är det ointressanta arrangemang? I regel är det ju överskott på kvinnor så det kan det ju inte bero på. De luktar ju alltid gott.
Leiake - vad tycker du?
Annons
Birger!

Menar du vad jag tycker om dans och kvinnor.

Dansandet har jag lagt ner totalt. Men jag tittar gärna på yngre kvinnor.
Tittar extra gärna om dom är välskapta.

När jag tittar på Dandbandskampen så kan man ju inte ungå att se vilka olika dansstilar folk kör med. En del håller sina pannor mot varandra. Det ser ut som dom stångades med varandra. Ha,ha!!

Gårdagens sändning var faktiskt dålig. Inte något band var bra.

När man inte kan få till en låt som "Vad har du under blusen Rut".
Skall man vara ett dansband då.???
Håller med er som förkastar den här dansbandstävlingen, visst är det uppgjort, det ser vi gång på gång, ungefär som med fjortisarna som höll på Johan i IDOL, här är väl förstås medelåldern högre
Det här dansbandet kommer nog aldrig med i dansbandskampen. Detta är troligen en avkomma till Arvingarna. Känner igen namnet. Men vad hjälper det. Killen är ju tondöv.

Men det är som med hästar. Bara för att pappa kunde springa fort är det ingen garanti för att hans avkomma blir bra på det.

http://se.youtube.com/watch?v=U7FAVhOZPcw
Vad har du under blusen Rut.

Kom ihåg när denna schlager kom. Man blev nästan chockerad. Hur vågar dom. Det är sanning!! Ha,ha!!

Men jag tycker texten är så charmig. Den glömmer man aldrig.

Jag har sökt på nätet men hittar den bara på norska. Men det är klassat som världens vackraste språk. Dom sjunger när dom gråter.

http://se.youtube.com/watch?v=Dno9a9v16Qw&feature=related
Här har vi en som inte är tondöv. Vi har hört mycket "skit" om henne. Men hon kan sjunga. Jag visste inte att hon kunde joddla oxå. Det är så bra.

http://se.youtube.com/watch?v=pAb2BXv242s&feature=related
ernest! Du är Dig lik! Tror Dig alltid ha rätt vad det än är och förringar andra människors åsikter. Uppgjort, så skriver en som tror sig veta. Trams, skäms på Dig!
Leiake! Du har däremot helt rätt, ingen var bra i gårdagens tävling. Men jag är ju glad förstås för L-K! Och kommer givetvis att fortsätta att rösta på dem.
Sedan må man ju ha hur många åsikter som helst om tävlingar om än det ena än det andra. Men det är underhållning en lördagkväll för många i vårt avlånga land.
Och jag tror att de flesta av de som tittar gör det för att det är enbart det, underhållning. Och röstar gör man av hjärtat!
Såna som tror sig veta mer än andra, finns det tyvärr alltför många av.
Den här dansbandskampen börja spåra ur! Settman börja liknar KalleAnka!!

Och dom som ska förståsigpå,hur bra dom är!!

Nä nu får det snart vara slut!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem