Fredag 17 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Dansbandstävlingen på tv

Dansbandstävlingen på tv

Just nu sitter jag och väntar på detta TV-program. Jag har som ni vet ny TV med alla finesser. HD-ready och hela köret. Upplösning på gränsen till utlösning. Ha,ha!!

Har ni en gammal TV. Släng den. Köp en ny. Ni ångrar er inte.
Antal svar på detta inlägg: 143
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Nästa »

Det må vara hur det vill med Larz-Kristerz, mycket glädje sprider dom och deras kläder är utmanande fåniga, men många är vi som gillar deras sång och musik och glädje i allt vad de gör och deras sätt att bara vara sig själva.
Javisst, jag bor i Dalarna och är som de flesta lokalpatriot. Och jag hoppas givetvis att dom klarar sig vidare i tävlingen. Men jag är tveksam till om LK klarar sig vidare i tävlingen i morgon lördag!
Hur som, jag kommer att titta på Dansbanskampen i stället för Stjärnor på is! Mycket beroende på den utomordentligt fjolliga, tramsan Carolina Gynning. Att ett proffs som Carina Berg står ut med henne är för mig en gåta.
Klart att larz-kristerz går vidare!! Var uppe i älvdalen i fredags sicken stämmning det var där!!!
Go Lars-Kristerz!
Broby å jigsaw älskar er! Finns det nån som känner dom så en autograf vore inte fel. har beställt en t-shirt å skivor så nu blir de stuffa av i brobyska hemmet. Hoppas ni vinner hela skiten-ni är bäst!!!!!
Annons
Grattis larz-krizters
Braaaaaaaavo Lars-Kristerz, som i kväll igen var hur bra som helst och trots tufft motstånd gick vidare.
nu är väl allt motstånd nedbrutet eller? L-K har visat att dom är bäst trots all kritik. nu måste väl till å med leiake ändra åsikt. HEJA HEJA L-K ni rockar fett!!!
Till svenska folket å ni på IS: Stuffandet har kommit för å stanna!
Så långt trodde jag inte L-K skulle komma. Men det är ju folket som röstar.
Men det vore en överraskning om dom slängde av sig sina sparkdräkter och
klädde sig lite mer up-to-date nästa gång.

Men då rusar väl min krullhåriga karamell upp på scenen och börjar krama sina älsklingar. Hon gillar dom .Helt klart. Jag gillar henne. Helt klart.

Nästa lördag är det ingen dansbandskamp. Vad skall jag då hitta på.???

Men sedan är det tre lördagar kvar. Totalt 9 ggr.

www.svt.se/dansbandskampen

Jag tror på Scotts.
Tycker denna tävling blivit tråkig, de två banden är så inkörda nu och har funnit sin publik, så det verkar stort sett omöjligt för någon utomstående att ha en chans.

Jag tycker hela konceptet är fel, det skulle varit semifinal och final, för att alla skulle haft samma chans
ernest!

Hur kan du säga så. Nu blir jag ledsen.

Jag tycker att det är trevligt program. Det är ju en form av utslagning. Den är grym. Jag tycker så synd om dom som blir förlorare.

Men jag tror dom är nöjda med att ha varit på TV. Det är bra PR. Helt klart.
Men är du med alla 9 gångerna. Då du kung i baren. He,he!!

Vilket band håller du på?. Bredbandet eller......?
Se inte så allvarligt på tävlingen! Det är ju underhållning en fredagskväll, eller hur?
Och nog tror jag att såväl Lars-K som Scotts kommer att ha "häcken full" framöver. Om Lars-K inte vinner (vilket är troligt) har dom iaf vunnit många dansbandshjärtan, så gruppen kommer nog att ha jobb länge, länge, länge!

Och Scotts lär vi ser mycket mer av i Melodifestivalen!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem