Fredag 17 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Dansbandstävlingen på tv

Dansbandstävlingen på tv

Just nu sitter jag och väntar på detta TV-program. Jag har som ni vet ny TV med alla finesser. HD-ready och hela köret. Upplösning på gränsen till utlösning. Ha,ha!!

Har ni en gammal TV. Släng den. Köp en ny. Ni ångrar er inte.
Antal svar på detta inlägg: 143
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Nästa »

Heja Lars-Kristerz!! Hoppas dom vinner hela tävlingen. Vilka scenkläder å dessa underbara orgeltoner man är tillbaka till 70talet igen. Heja på dom alla ni på IS.
Håller helt med Dig! Heja, heja Lars Kristerz!
Håller med er visst är dom såååå braaa!! Tror att dom vinner hela tävlingen. Det var svåra låtar denna gång.
Annons
Var ligger Älvdalen.???

Lars-Kristerz är inte dåliga. Men man får inte ha pyjamas på sig när man är i TV. Då är man slut. Sorry!!

Jag kollade in Scotts. Deras huvudman är välväxt. Man kan se hans bröstmuskler under hans svarta skjorta. Det är en vältränad ung man.
Jag är imponerad. Minst sagt. Han har inte fått den kroppen gratis. Han är en riktig "rambo".
leiake
Pyjamas? nu får du ge dig gamle man. Detta är ju kult för sjutton. Man blir ju nostalgisk för mindre. Sen vadå vältränad? Är du avundsjuk eller, jämföra med stallone eller andra välbyggda är et ett hån mot dessa tycker jag.
http://www.magnus-samuelsson.net/main.asp Här har du en välbyggd "viking" min vän.
jigsaw!

Alla på detta Forum älskar att missförstå mig. Undrar varför.??

Avundsjuk! Det är vi alla.
Men han i Scotts är lik mig i min ungdom. Men skall jag var ärlig så är han
faktiskt mer vältränad och snygg än vad jag var.

Jag tror faktiskt Scotts vinner.

Googla på" dansbandskampen". Tyvärr lite konstiga sidor. Dom vill bara sälja biljetter till finalen. Dålig stil.
spelar väl ingen roll hur de ser ut, bara de spelar bra dansbandsmusik.
har aldrig tid med att kolla utsendet på bandet, det är ju partnern som
skall få swinget
kram på dig leiake +2 raka rosor.
Scotts´oc lars Kristerz är bra men undrar var inte CC & LEE lika bra.
Göcke!

Du är för "goo". Detta är ju på TV. Inte någon "djävla" logdans där du är
inte ens vet vad orkestern heter förrän din fru har berättat det för dig.

Jag har ett minne som är enormt. Ditt intresse för TV. Du svarade "Det räcker med ljudet". Kommer du ihåg?


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem