Fredag 17 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Dansbandstävlingen på tv

Dansbandstävlingen på tv

Just nu sitter jag och väntar på detta TV-program. Jag har som ni vet ny TV med alla finesser. HD-ready och hela köret. Upplösning på gränsen till utlösning. Ha,ha!!

Har ni en gammal TV. Släng den. Köp en ny. Ni ångrar er inte.
Antal svar på detta inlägg: 143
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Nästa »

Estrid!

Är inte Dansbandskampen på lördagar.?

Du förvånar mig. Kvinna 69 år och kan kommunicera på nätet. Du är förlåten. Jag är imponerad av dig. Helt klart.
Helt rätt Leiake, där fick Du en poäng! Jag skrev fel, men tänkte rätt, men det kan ju inte Du veta!
Så det kan bli.
Och varför ska inte 69-åriga kvinnor kunna kommunicera på nätet? Jag tror inte för ett endaste ögonblick att jag är ensam om det.
för komplimangen iaf!
Leiake jag måste erkänna att jag inte vill göra dig mer ledsen, därför tänker jag inte säga vad jag tycker om sådan musik, för då hade du blivit förtvivlad.
Annons
ernest!

Det är därför programmet är 90 minuter. Hade det varit 3 timmar med reklam inräknat så hade inte jag orkat heller. Ha,ha!!

Jag är faktiskt ledsen .

Att det inte är någon dansbandstävling nu på lördag.Att dom kan göra så mot oss licensbetalare.
Men ikväll är det full rulle igen. Jag är så lycklig. Äntligen ett program utan mord och en massa trubbel. Utan reklam.

Undrar vad han "ernest" skall göra under tiden. Han kanske dammsuger.

Vad som förvånar mig mest är denne Settman. Från att visa häcken vid korvkiosken till att bli programledare är steget långt.

Men jag tycker han är bra. Helt klart. Jag är imponerad.
Jag ser fram emot programmet och hoppas att LK klarar sig vidare än en gång.
Håller helt med Dig om Settman, han är mycket bra. Jag trodde inte att jag skulle "stå ut" med honom, men nu tycker jag han är hur bra som helst! T o m som efterträdare till Anders Lundin som nu leder programmet "Allsång på Skansen"!
Kom igen nu ernest!
Estrid!

Nu fick jag vinterkräksjukan. Direkt.

Anders Lundin som programledare i Allsång på Skansen. Det är värre än ett
tandläkarebesök. Jag bedömer honom som totalt värdelös.

Lasse Berghagen är en mysig man. Jag förstår Lill-Babs. He,he!!

leiake

Ha,Ha

Då finns det många "Mysiga" män..
Ja då sitter man och väntar på dansbandstävlingen igen då! Hoppas att larz kriztersgår vidare i kväll
mrTACO!

Nu heter det dansbandskampen. Inte dansbandstävlingen. Detta är mitt fel.

Ber om ursäkt som vanligt.

Men vinner LK. Då är det fel på hela systemet. Men jag tittar nog på hur artisterna ser ut. Jag är tyvärr lite estet. Tyvärr. Ni vet vad jag menar.

Jag tycker mycket om Lasse Stefanz. Men där får jag nog revidera min uppfattning om det estetiska. Olle Jönsson ser för djävlig ut. Minst sagt!

Det är som "Estrid" sa i ett inlägg. Du "leiake" är en vidrig typ, men jag gillar dig ändå. Då trillade en liten tår på min kind.



Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem