Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Rika Onyktra Kärringars Sällskap

Rika Onyktra Kärringars Sällskap

ROKS alla kärringar i den innersta kretsen borde brännas på häxbål. Den stora häxan Eva Lundgren skulle följas av Gunilla Ekberg s.k sakkunning på regeringskansliet, ordföranden Irene von Wachenfeldt och sist men inte minst tokkärringen framför alla andra Maragaret Winberg skulle tillsammans få en enkel resa till blåkulla där dom hör hemma.
Tänk om en man uttryckt att alla kvinnor är horor vilket man lä...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 92
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Nästa »

Putte Gunn:

Ditt språkbruk behöver vi inga ytterligare fördjupningar i tack. Om vi kan få slippa ? Du kanske kan se varför ?

Los Lovos:

Vad du anser om Voltaires uttalanden har inget med mitt inlägg att göra. För övrigt imponerar det inte särskilt, dessutom tror jag ingen mer än du har koll på att du citerat samma sak flera gånger (så intressant är det väl inte ? )

Ramon:

Hm, du verkar både intelligent och ödmjuk, tror jag underskattat dig i klass med de två övriga :O Förlåt så hemskt mycket
Höll Ramon med dig? Det kändes väl skönt?
Nej jag ser inget fel på språkbruket!
det är just det putte gunn
det som är vajsing med dig, utom dina åsikter
har du ej haft föräldrar hemma ?

som lärt dig rätt å fel ?
att vara tyst ?
Annons
Jag har varit tyst länge nog, men nu har nazifeministerna nått vägs ände!
hehe du är för rolig du putte gunn

Nazifeminister ? Vägs ände ?
Du är ju själv manschauvinist verkar det som?

Varför sprida sån skit över nätet ??
Bättre hålla tyst Putte Gunn
Nina inte en chans att jag tystnar och jag är individualist. Jag tycker alla skall ha det bra här i landet.
Tyvärr har tokkärringar fått stå oemotsagda en längre tid så jag förstår att det svårt för vissa att ta den kritik som nu kommer från många håll. Fast du tillhör väl dom som ivrigt hejade på Eva Lundgren och Gunilla Ekberg den s.k. sakunnige för på såna biter inget.
Äsch trams!

Inte är jag engagerad i sånt. Däremot gillar jag inte manschauvinister, det är motbjudande.

Verkar som om många ogillar dina inlägg Putte Gunn, vore jag du skulle jag faktiskt ta hänsyn till det
Nina:

Att dömma av dina inlägg så verkar du både ointelligent och otrevlig med ett stänk av dryg. Vem är du egentligen?
Nina:

Sitter här och läser dina inlägg....och får mig att tänka på..

Censur, Översittarfasoner, Svarar de övriga debattörerna som om de vore barn som behöver tillrättavisning, Pajkastning...

Sandlådenivån är nådd !

ROKS har bevisligen klampat i klaveret med sina uttalanden och därmed avslöjat en skrämmande attityd mot det manliga kollektivet. Det är det här debatten handlar om och inte om att någon borde förses med munkavel, i det här fallet Putte Gunn.

Visst är ordvalen starka å Putte Gunns vägnar, men att låta ett sådant uttalande som fällts förfalla obesvarat vore kriminellt !

ROKS har i mina ögon i ett slag diskriminerat hälften av Sveriges befolkning. Hets mot folkgrupp är vad jag vill kalla det.
Stefan :

Dina inlägg har jag sett förut. De är patetiska. Du hävdar att det är synd om män. Man har det inte bättre än man gör sig. Manlig självömkan är tragiskt.

Att kalla det Putte beskriver hets mot folkgrupp är komiskt mer än verklighetstroget,

jag är f.ö. ingen fan av Roks och deras snedsteg.

Skärpning! Hur gamla är ni egentligen ? Väx upp! Ta ansvar istället.
Vore jag man så skulle jag skämmas över era inlägg härinne.. så pinsamt

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem