Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Rika Onyktra Kärringars Sällskap

Rika Onyktra Kärringars Sällskap

ROKS alla kärringar i den innersta kretsen borde brännas på häxbål. Den stora häxan Eva Lundgren skulle följas av Gunilla Ekberg s.k sakkunning på regeringskansliet, ordföranden Irene von Wachenfeldt och sist men inte minst tokkärringen framför alla andra Maragaret Winberg skulle tillsammans få en enkel resa till blåkulla där dom hör hemma.
Tänk om en man uttryckt att alla kvinnor är horor vilket man lä...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 92
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Nästa »

Mikael:

Du finns förmodligen inte, jag gissar att det är Nina eller Eva som skriver under ett mans namn. Mycket freudianskt.
Anledningen till att jag är säker på att du är Nina eller Eva är att precis som de så har du inte brytt dig om att läsa någonting jag har skrivit, du klankar bara ner utan någon grund att stå på.
Om du HADE läst det jag skrivit så hade du vetat att jag både studerar 150% och arbetar 50%. Jag gissar att du inte ens kommer upp i 100% och ändå kan du inte finna tid att skriva någonting spännande på IS.

Det Eva skriver är inte belagt med statistik. Det är ren nonsens.

Mikael min lilla sommarkalv, jag tror att det är du som behöver växa upp.. prova att åk ut och res lite, se någonting nytt kanske kunde vara nyttigt?
Los Lovos:

Varför har du behov av att motbevisa damernas argumentation (förlåt Mikael, du är man ) hela tiden ? Du kommer ju inte med några som helst argumenti sakfrågan över huvud taget !

Nä håll dig till ämnet om du ska skriva. Det är så tröttsamt att se dig mfl här jämt lägger er i varenda diskussion utan att ha något att säga- är det något som moderatorn kanske kan göra något åt
(det är ju trots allt en sida för alla) ?


Lillemor:

Jag vill tacka för ditt inlägg också, det är seriöst, sakligt och ett av få bidrag som behandlar det här ämnet på allvar.

Tyvärr är det här forumet inte lika seriöst, pojkarna verkar inte kunna läsa än ( de är väl inte vuxna stackarna )

Men Lillemor:

Annons
Superkvinnan:

Nejmen oj, du har snart inga fönster kvar i ditt glashus. Låt mig citera 2 av dina inlägg.

- " Du kommer ju inte med några som helst argumenti sakfrågan - över huvud taget ! Nä håll dig till ämnet om du ska skriva."
-
- " OP:n för forumet: (Göcke??)
-
- Varför censurerades inte detta startinlägg !??
-
- Att ge den här typen av personer utrymme på en "seriös" site är - pinsamt.
-
- Putte Gunn borde vara en person ni har ögonen på
- så att det inte är möjligt att skriva öppet sexistiska inlägg (..)
-
- Skärpning för helvete !"
-
Observera här hur du slår knut på dig själv genom att beskylla mig för att inte hålla mig till sakfrågan när ditt första inlägg i tråden höll sig till allt annat än sakfrågan.
Du är som de flesta andra av dina åsiktssystrar - en hycklare.
Los Lovos:

- Vad bitter du verkar ?
- Kan du inte skriva nåt själv ?
Fint att du citerar mig.

Tack för uppmärksamheten, jag kunde inte gjort det bättre själv.

Du har fortfarande inte förstått det humoristiska i ditt försvar under tråden "Kritik av forums regler" det hör jag det.
Tyvärr har jag inte tid att förklara heller. Det gör sig så bra själv på något vis. Och för att förklara för dig så citerade jag dig när du inte kunde förståå varför du blivit censurerad. LoL

Det du säger där är humor.

För oss andra i alla fall hehe

Superkvinnan:

Var det allt du hade att komma med?
Los Lovos:

Ja det tycker får räcka som en altruistisk Dagens Goda Gärning.

Även om du lider Los Lovos är det väl kul att det finns andra som har roligt åt ironin i det hela ?

Räcker ganska långt tycker jag
Superkvinnan:

Återigen, är det där allt du har att komma med?
fan då jag som trodde jag hade något att säga själv..men nu ? Vad ska jag göra..
Du ska hålla käften ditt äckliga kräk!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem