Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Rika Onyktra Kärringars Sällskap

Rika Onyktra Kärringars Sällskap

ROKS alla kärringar i den innersta kretsen borde brännas på häxbål. Den stora häxan Eva Lundgren skulle följas av Gunilla Ekberg s.k sakkunning på regeringskansliet, ordföranden Irene von Wachenfeldt och sist men inte minst tokkärringen framför alla andra Maragaret Winberg skulle tillsammans få en enkel resa till blåkulla där dom hör hemma.
Tänk om en man uttryckt att alla kvinnor är horor vilket man lä...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 92
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Nästa »

Sorry, men jag fick inte svar på mina frågor vi tycker alla om bra människor!
Det här handlar inte om dina frågor Putte Jag satte fokus på ett ämne i mitt inlägg som svar.
Läs och begrunda vad jag skriver, du är dålig på att lyssna.
Läs igenom ordentligt vad jag skrivit.
Är det något som är svårt att förstå får du säga till.

- Men ge det en chans.

Och lär dig vara tyst och lyssna
Annons
Jag har läst, men det finns inte så mycket att begrunda. Bra människor tycker ingen illa om, men bra människor behöver inte ah samma åsikter vilket du tycks tro.
Läs och läs igen Putte Gunn. Det finns inget i det du skriver som tyder på att du läst det sista inlägget på förra sidan.

Eller förstod du det inte ?
Dags att tiga , kanske ?
Ja du har inget mer att komma med så länge du avstår från att besvara mina frågor. Vi tycker alla illa om våldsverkare alla kategorier från kvinnomisshandlare till pedofiler, men bra människor tycker vi om även om åsikterna inte alltid överensstämmer.
Jag vet inte vilka "vi du syftar på. Ärligt talat bryr jag mej ganska lite.Här är det inte dina frågor som står i centrum för uppmärksamheten, fast du kanske gärna inbillar dig det ..?

Jag valde att sätta fokus på verkligheten i det sista inlägget på den förra sidan -
Du har fortfarande inte visat att du på något sätt har läst eller tagit till dig vad som faktiskt händer i den stora stygga världen , där det faktiskt finns människor som ÄR hallickar, som våldtar, misshandlar och mörrdar en stor andel människor - framförallt är tyvärr andelen kvinnor här störst - det är ett faktum.

Pådyvlar du dina åsikter till dina barn gör du dig skyldig till övergrepp själv för övrigt om än i överförd bemärkelse.

Illa nog att du spenderar så mycket tid framför datorn om du har familj.

Nina:

Mitt första intryck av dig visade sig stämma, du är både trög och ignorant. Om du hade brytt dig om att läsa inläggen som du förkastar och kastar skit på så hade du sett att jag vanligen inte håller med Putte. Det enda området där vi verkar vara verkligt överens är yttrandefrihet. Bevisligen en fråga som inte intreserar dig det minsta.. Skärp dig.

Eva:

Har du några belägg för att pedofili är ett växande problem? Hur vet du att det i själva verket inte bara är de tidigare mörkertalen som minskar i takt med att anmälningsbenägenheten ökar?
Los Lovos:

Hur vet du att det är på en internetsite du hör hemma?

Du förpestar sidan med dina bittra kvasiintellektuella inlägg.
Inte konstigt att du är utan jobb.
Det Eva skriver om är ju dessutom belagt med statistik.

Det du skriver till Nina ännu värre:
som om du tror att det här handlar om dig eller andra bryr sig var någonstans på siten du brukar vara o vad du brukar tycka osv. Det gör dom inte, de ser bara en person som skriver korkat och som sysselsätter sig med att vara här mestadels hela tiden

grow up - get a life Lilla Los Lovos
Los Los nu får du allt se upp! Fjäskarna på Internetstart! En har blivit två!
Mikael, än så länge är nätet det bästa om du vill nå många som privatperson. Dessutom är eller åtminstone var nätet förr en frihetssymbol, men tack vare personer som skrivet sig förlamade om förbud, uteslutning och avstängning så har vi inte längre full yttrandefrihet.
Los Lovos och andra som tycker att yttrandefriheten är viktig hör verkligen hemma här och naturligtvis på alla andra siter .
Mikael, Nina, Eva, och alla ni andra förbudsivrar varför skickar ni inte vanliga brev istället. Rosa med en doft av lavendel och alla skulle ha lika kuvert och brev så ni verkligen kunde känna gemenskap. Gulligt. sött men föga inspirerande. Hoppas ni får trevligt. Puss på er alla förbudsanhängare!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem