Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Rika Onyktra Kärringars Sällskap

Rika Onyktra Kärringars Sällskap

ROKS alla kärringar i den innersta kretsen borde brännas på häxbål. Den stora häxan Eva Lundgren skulle följas av Gunilla Ekberg s.k sakkunning på regeringskansliet, ordföranden Irene von Wachenfeldt och sist men inte minst tokkärringen framför alla andra Maragaret Winberg skulle tillsammans få en enkel resa till blåkulla där dom hör hemma.
Tänk om en man uttryckt att alla kvinnor är horor vilket man lä...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 92
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Nästa »

*asg*
Du gräver din egen grav Angel.
Du beter dig ju precis lika korkat som din hjältinna som fick gå med buller och bång.
Ta och gå ut i solen istället och överlåt tänkat åt dem som fortf. har sinna sinnen i behåll.
/
Jag håller med Bosse, det enda vettiga som har skrivits i den här tråden på många dagar!
Angel jag lyckades till slut få fram ditt rätta jag eller kanske det var Los Lovos som du kallar ditt äckliga kräk.
Angel, visst är det svårt med fräna debattörer. Du vet dom där som ständigt träffar rätt. Jan Gulliou exempelvis är en sån karl.
Du vill ha mig avstängd i tråd efter tråd medan du själv gör personliga påhopp typ det ROKS sysslade med.
Nu får Göcke det svårt! Jag har vänt mig mot en rutten företelse i Sverige och du gör personliga påhopp. Jag anmäler inte för visst har du rätt att yttra dig , men du borde nog att läsa vilka spelregler som gäller på Internetstart.se
Varsamt Angel varsamt.
Annons
hehehe

Putte Gunn:

De spelreglerna som gäller här ligger du långt ifrån att följa själv Putte.
- Tänk på det innan du börjar skriva okvädningsord nästa gång Gullet.
Vad Jan Guillou beträffar så ser jag inte på vilket sätt han har i debatten att göra. Han är för övrigt en tämligen kortväxt person. I alla bemärkelser. "Ditt äckliga kräk" har jag mig veterligen inte kallat någon, kan det vara Los Lovos som varit i farten igen ?

Han verkar rätt arg och drar sig inte för att använda div. tillmälen. Till exempel har han lånat mitt namn när han vill göra inlägg som förstärker hans egna. Tror inte det är en vidare effektiv metod. Trovärdigheten är ganska liten.

Jag kan förstås kalla dig 'ditt äckliga kräk' om du vill det ? Annars är det en vokabulär jag rör mig utanför, då jag inte blir särskilt känslomässigt engagerad eller uppjagad i den här typen av debatter på nätet.

Fråga Los Lovos, han verkar vara mer hetlevrad

*Tipsar*

M v h

/ Angel
Bosse:

*asg*

Nej det tycker jag då rakt inte alls Bosse. Dessutom verkar det vara många som i likhet med mig har tröttnat på dominansen från vissa askorkade killar som inte kan förstå sitt eget bästa genom att avstå från att skriva när de skriver så korkade inlägg

Jag vet inte om du har läst Los Lovos och Putte Gunns inlägg ?

Vad tycker du om dem ?
Sakliga och skriva i klartext ?

- Eller ?

LoL
Som ni kanske förstår är det Los Lovos som varit framme och skrivit att någon ska hålla käften osv. Detta är lätt att verifiera då de flesta operatörer har tillgång till IP-adressen. Jag kan demonstrera hur detta gåt till med en liten förevisning :
Du ska hålla käften ditt äckliga kräk !!
et voilà:

en tveksamt kameleontförsök à la Los Lovos
Glömde upplysa om att det förstås är Los Lovos som ligger bakom inlägget "Los Lovos och Putte Gunn" på förstasidan.

Fast det tror jag de flesta redna räknat ut genom att notera IP-adressen, förbluffa sig över hans välbekanta aggressiva men ack så anemiska verbala (o)förmåga..

Vissa tycker om att gå ut och sola, andra att klä ut sig till kvinnor..

/ Angel
Angel om det är på det sättet att man går in och tar ditt alias då var det här inte så roligt längre. Därför, alla ni som ville bli av med mig kan nu jubla. Jag, Putte Gunn drar mig ut i sommarvärmen, nej förresten in på en betalsida för där är det åtminstone lite svårare att ta någons alias.
Tänkte faktiskt öppna en ny sträng om att killar och tjejer väljer att e´skit samma nu. Angel du skall ialla fall ha ett stort tack för att jag fick någon att kubbas mot, men glöm det där med att anmäla så fort det går dig emot du kan ju svara för dig!
Ett stort tack till Göcke också som hade is i magen och förstånd nog att låta mig finnas kvar. Jag tror att du insåg att det var inte mot kvinnor i allmänhet jag hoppade på utan den vansinniga ledningen inom ROKS och deras anhängare. Homofiler har jag heller inte något emot, men adoptionen och sen att jag tycker att två hånglande karlar är äckligt det står jag fast vid, rastist nej inte alls men grova brottslingar som kommer från annant land skall utvisas utan att den gråtmilda pressen lägger sig i. Så var det med det!
Hej so long och ha det nice på Internetstart!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem