Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Rika Onyktra Kärringars Sällskap

Rika Onyktra Kärringars Sällskap

ROKS alla kärringar i den innersta kretsen borde brännas på häxbål. Den stora häxan Eva Lundgren skulle följas av Gunilla Ekberg s.k sakkunning på regeringskansliet, ordföranden Irene von Wachenfeldt och sist men inte minst tokkärringen framför alla andra Maragaret Winberg skulle tillsammans få en enkel resa till blåkulla där dom hör hemma.
Tänk om en man uttryckt att alla kvinnor är horor vilket man lä...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 92
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Nästa »

Mitt språkbruk följer ROKS koncept tillmälen och otrevligheter mot det andra könet måste var legio en tid för att öppna ögonnen på er alla som stått bakom den häxjakt som männen i Sverige blivit utsatta för. Ni måste känna hur det känns för att förstå!
hahahaha

Vilket trams du skriver Putte Gunn

Ni måste känna för att förstå.. som om det inte funnes någon historia. Tips. LÄS och LÄR dig historien genom tiderna (..)

Ditt tjat om Rokstanterna rättfärdigar knappast dina egna påhopp- billigt ! Att skylla ifrån sig..förresten har du inte svarat på hur gammal du är än Putte. Det är intressant ur forskningssynpunkt

Tror jag ska skriva en avhandling i ämnet:

Hur dumma åskiter man kan få ha och ändå få skaffa barn

- Du hade familj va ? *Ryser*

Ruggigt värre..
Men herre Gud Eva du har ju hur mycket material som helst. Vänd dig till JÄMO så får du hela Eva Lundgrens Genusforskning gratis. Där får du verkligen tillgång till dumma åsikter - menade du väl- för där finns en sjö att ösa ur. Jag skyller inte ifrån mig jag hoppar verkligen på den innersta kärnan av ROKS och dess anhängare. Jag gömmer mig inte. Det enda vi har lärt av historien genom tiderna är att vi inte har lärt.
Du ville veta mina ålder och om den kan vara till någon hjälp så är jag fyllda 42 år. Hoppas att du hittar rätt med din avhandling för om du går lika fel som din namne som tror att män äter barnlik och ritualmördar då har du gått fel.
Annons
Du tycker att det är ruskigt att jag är pappa. Vad tycker du om kärnan i ROKS som förmodligen idag är mormödrar, men har kanse varit mammor? Det tycker jag är skrämmande om dessa STASI-fasoner har fått genomslag på deras barn. BRRRRR
Nej det är DU som behöver lära dig historia Putte. Inte jag.
Nej jag tror inte du begår sådana grova brott, som sagt intresserar mig inte Roks särskilt mycket - men däremot är det skrämmande att en 42årig man med åsikter som du har barn om du har det.
Vilka åsikter tycker du man skall ha för att vara rumsren och få uttrycka sig i tal och skrift. Anser du homofiler skall få adoptera?
Att kvinnor kan kalla män för djur, pedofiler och våldsverkare urskiljningslöst? Att kvinnor bara för att de ser mönster och strukturer kan sätta fast män för pedofili?
Har man rätt att bemöta detta om man inte håller med eller skall man tiga still?
OBS bögar och flator bryr jag mig inte om så länge de låter barnen vara ifred. Att jag sen tycker det är äckligt med två hånglande karlar får stå för mig, men jag ofredar ingen handgripligen. Jag är emot allt vad våld heter!
PS fick inget svar på vad du tyckte om ROKS-mammorna?
Putte Gunn:

Varför skulle jag besvara dina frågor ?
Du har ju visat alla härinne vad du går för
Det ligger under min värdighet

Det är nog sorgligt som det är att DU har barn, med de åsikterna du har. Hoppas du är en bättre make och förälder än vad dina åsikter borde borga för..
Det blev lite för svårt och därför gömmer du dig med hjälp av buskargument. Okej, jag får väl acceptera det då eftersom det bara ligger under din värdighet när frågorna blir för komplicerade.
Sov nu sött så skall du får nöjet att läsa mera av det jag skriver imorgon. Natt, natt
PUTTEGUNN:

LÄS DETTA NOGA. LÄS OCH BERGUNDA. Å TIG SEDAN TACK

Det du talar om gäller inte kvinnor i allmänhet som du tror, bara enstaka människor med lika inskränkta värderingar som du sjölv fast åt andra hållet.
Jag älskar bra människor , män som kvinnor, i alla sammahang.
Pedofili ÄR ett växande problem - inte minst tack vare nätet. Liksom handeln över gränserna främst med kvinnor, de är de absolut mest utsatta. Ofta redan från början utsatta för övergrepp som upprepas i vuxen ålder när de " väljer " att bli prostituerade p g a sin bakrund med liknande innehåll.

Detta betyder naturlitgvis inte att t.ex män på dagis är pedofiler, utan snarare mycket viktiga som förebilder för något annat.

Den som tror något annat har möjligen andra anledningar att känna sig hotad p ga brist i kompetens eller också handlar det om en felaktig fostran i kombination med svag intelligens.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem