Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Rika Onyktra Kärringars Sällskap

Rika Onyktra Kärringars Sällskap

ROKS alla kärringar i den innersta kretsen borde brännas på häxbål. Den stora häxan Eva Lundgren skulle följas av Gunilla Ekberg s.k sakkunning på regeringskansliet, ordföranden Irene von Wachenfeldt och sist men inte minst tokkärringen framför alla andra Maragaret Winberg skulle tillsammans få en enkel resa till blåkulla där dom hör hemma.
Tänk om en man uttryckt att alla kvinnor är horor vilket man lä...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 92
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Nästa »

Los Lovos:

Vad jag har sett av dig och Stefan och Putte Gunn verkar ni ingå i nåt slags samboförhållande på den här siten ?
Nina vad är det vi borde skämmas över. Att vi finns till och kan ge tillbaka eller att du kommer med innehållslösa anspelningar. Om du inte gillar ROKS och inte gillar manschauvinister. Vad i hela friden står du upp för!
Nej Los Lovos inte alls. Det kan du kolla genom att gå tillbaka i siten. Jag står för det jag skriver om det sedan är någon som vill hänga på så tackar jag för det!
Annons
Putte Gunn:

Du är inte bara korkad - du är tröttsam också.
Ser du inte att era inlägg är skrattretande ?

Konspirera på en sketen site mot "kvinnokonspirationer" !?
Lika tajta som tre killar som är ihop på mellanstadiet.
Är ni bara fjortisar allihop eller ? Ingen som lärde er ngt annat ?

Gulligt ni har det tillsammans:
Los Lovos. Stefan o Putte Gunn
Pusss
Nina:

Fyrtio, Far, Företagare och Förbannad...och den här tråden är den första jag någonsin skrivit i som inte varit av teknisk natur.

Övrig Pajkastning nedlåter jag mig inte att svara på.
Som vanligt vad gäller kvinnor så har det "tolkats in" meningar, betydelser och man får ett nedlåtande svar.

Män skriver och talar EXAKT om vad de menar...och inget annat.
Läs bokstav för bokstav, ord för ord...inget annat än vad där står är ment att förmedlas.
Det är så Män kommunicerar...inga dolda betydelser, inget som kan förvirra och därmed leda till felaktig respons.

Så, inga förvirrade tolkningar fortsättningsvis, OK ?!
citat Stefan:

/"Som vanligt när det gäller kvinnor så tolkas det in meningar, betydelser och man får nedlåtande svar"/../

/"Män skriver och talar EXAKT om vad de menar...och inget annat"/../

Jag tycker nog ni verkar rätt kära i varann ändå Stefan ?

Lika fördomsfulla och generaliserande. De flesta upplever sådana egenskaper dessutom som rätt motbjudande faktiskt


Visst börjar vi få drag av ROKS. Det är bra för det är det enda språk kvinnor förstår just nu efter så många år av förtal och trakasserier av mannen. De sätts i fängelse dömda för pedofili p.g.a. av att det sitter småflickor på SOC-kontoren med kvasiutbildningar som främsta merit och en stark tilltro till häxan Lundgrens s.k. forskning. Män har blivit kallade för allt mellan himmel och jord. Nu börjar ni så smått förstå vad vi fått stå ut med i alla dessa år. Hoppas bara Göcke har nerverna under kontroll och håller denna sträng öppen så att vi kan föra kampen mot häxorna. Ja, ni vet dom där klimakteriestinna som bara får titta på när unga snygga flickor dansar förbi i armarna på den ena snygga karln efter den andra. Kvar för dessa fläskiga kvinnosuggor finns bara manshat för deras vår har redan varit för länge länge sedan. Sen följer det visserligen en del fjortisar i släptåg, men dom orkar inte hänga i så dom kan vi bortse ifrån.
Putte Gunn:

Skulle inte du gå och lägga dig ?

- Vem har sagt att jag hatar män?

Jag älskar män. Min man och andra, riktiga människor.
Människor som står upp för vad de tror på ( - nej Putte detta är inte att lägga beslag på allt utrymme på en chat med taskiga värderingar ) och handlar därefter i verkligheten

Människor med moral, mod, integritet.

Men folk utan ryggrad har jag inte mycket till övers för

Ditt språkbruk är dessutom ganska otrevligt Putte, hur gammal är du ? Vem lärde dig att använda så fula ord i en debatt ?

Nina:
Med åren kommer erfarenheter.
Och Du har rätt...en sådan kvinnlig egenskap är faktiskt motbjudande.
Vad man än säger vänds det mot en....
Stefan:

Det där var ett rätt halvdant försök va ?
Här var det dig med flera som vi talade om.

Jag kan inte hjälpa att du är gammal och bitter, men att du m fl gör er till åtlöje genom dumma fördomar går ju faktiskt att göra något åt ??

Kan jag hjälpa att attraktiva kvinnor i min ålder tycker sånt är ruskigt läskigt och motbjudande hos män ?
En sann och beprövad erfarenhet jag har , testa själv

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem