Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Runar Sögaard

Runar Sögaard

Runar behöver inte alls be om ursäkt! Alla som har läst koranen, eller i alla fall läst lite grann, vet att så var fallet. Muhammed gifte sig med 9-11 åringar. Illustrerad vetenskap hade en artikel där de synade historiska personer i sömmarna. Bland annat så fick man reda på att muhammed ansågs som mindre beräknelig av sin egen familj, och ville kasta ut honom ut ur staden. Muhammed, som var en rövare, stack ut i öknen och b&...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 108
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Nästa »

Det är inte heller märkvärdigt att både Bush och Blair valdes om. Total kontroll av massmedia. Här i väst låter man sig matas av massmedia utan att själv försöka analysera. Hur kan det annars förklaras att samma människa som är så god och så omtänksam att han/hon blir fadder till 3 barn i Afrika och skickar några 100 lappar och skriver vänliga brev till dem varje månad, godtar och inte motsätter sig att tio tusan tals barm dör i kriget i Irak. Stackars människan tror verkligen att dessa irakiska barn ska dö för freden. Det är så äkligt...
Men nu måste jag gå och sova, orkar inte mer !!!
re jeans,Snacka om typiskt "fjollträsk"förtal om landsdelen som försörjer dej.jävla skitsnack att halva norrbotten skulle gå på bidrag,ja kanske att många är utslitna i sina gruvarbetarkroppar,men 1 jobb här uppe är som 5st "fjollträskjobb".Det går int att jämnföra levnadsförhållandet hos oss jämnfört södra Sverige.men utan vårat slit så har ni ingen El,skogsbruk,järn etc.etc.nä bygg en mur vid Skellefteå,vi klar oss utan "flollträskare"/"moski" Gruvarbetare än så länge.
re jocke. jo svaret på hur dom etablerar sej,genom stöld,narkotika,prostutition.klassiska gangstermetoder.och efter senaste statistik i från norrbottenspolisen så ägnade 98% av invandrarna från forna öststaterna åt denna sorts brott.Och sen när har det rådit flyktingbehov från öststaterna.känner inte till att krig pågår i ryssland tex.nää,spark ut dom,,här skall int förekomma nå knarkarjävlar.dom kan håll sej till Stockholm,Malmö,och andra knarkgetton.föresten spark ut fjollträskarna ochså,dom drar me sej en massa skit dom med.
Annons
Jocke ; det du inte ser , behöver du inte ha ont av, mitt tidigae
inlägg som moderator i den här tråden är nu gammal.
så ni får sluta att kommentera mina inlägg som moderator.
Tar ni åt er så rätta in er, något annat är inte diskuterbart.
och det var det mitt inlägg var ämnat för.

Som sagt jag tänker inte ta emot protester för mitt jobb som moderator, det jag gör är endast för att det skall vara så trevligt
för alla att vara här på forumet, jag har inga synpunkter var ni står i trådarna utan hur ni uppför er.

men kommer det in ett inlägg med tyngdpunkt på bara svordommar eller 50 smileys osv så åker de ut

har du Jocke andra synpunkter så får du maila mig de,
de skall inte diskuteras här i forumet.

mvh // göcke moderator IS
Jag bara undrar vad som pågår här...det började med en diskussion om huruvida Runar hade rätt eller fel i det han sa.
Nu har vi plötsligt en Norrbottning här som tycker att alla utom Norrlänningar är pack och hoppar på folk hej vilt.

Mitt intryck är att regeln för "visa hänsyn" är som bortblåst
nane,jag har aldrig påstått att alla utom norrbottningar e pack.svara bara på anklagelser om att vi alla är bidragsberoende.jobbar säkert hårdare under jord än 5-10 "vanliga arbetare" gör.och säger bara att kriminella göre sej icke besvär att hemsöka våra områden.om nane tillhör dom kriminella så förstår jag att nane känner sej träffad,övriga hederliga svenskar skall inte behöva göra det.därmed så avslutar jag min del av denna debatt som tydligen spårat ut från ämnet./moski,stolt Lapp
Jag tror Moski är en 08;a som låtsas vara en intorkad norrlänning bara för att se hur folk reagerar.

F.ö. 'Fd muslim': Jag tycker du verkar ganska fylld med hat också faktiskt. Du kan väl inte dra hela västvärlden över en kam lika lite som Moski kan dra alla som inte har kepa, rutig skjorta och sänkt Volvo med sydstatsflagga på, över en kam ? Men jag förstår din poäng. Imperialism är förjävligt.
Snälla Augustus,var har du fått dessa fördomar om oss norrbottningar ifrån?vi kör med arctic cat skotrar för de mesta,och har skoteroveraler,graningekängor och pälsmössa,du e så långt ifrån en riktig beskrivning av en äkta "lapp"och jag är faktiskt en äkta Gällivarebo,och stolt sådan.men skäms över hur infantila och korkade vissa sk "svenskar är.som en stor dokusåpa hela delen av södra sverige.ja fy,skämmes ta mig mej fan!
Augustus XXII:
Det gör ont när andra ser mig fylld med hat. För jag älskar ju kärleken. Lästa om mitt inlägg. Tar man bort ordet "NI" och låta bara "VÄSTVÄRLDEN" bära tyngden så det kanske inte låter då så fylld med hat som du har uppfattat det. å andra sidan är det kanske bra att "du i allmänt" tar åt dig och reagerar på inlägget. Jag vill bara efterlysa lite självkritik, för alla oss, inget personangrepp!
Jag blev djupt besviken på debatten efter 11 september, då västvärldens arrogans och förakt mot den delen av världen där muslimerna kommer ifrån ignorerades och hela skulden lades "medvetet" på en enda man (Bin Laden). Västvärldens mekanism lurade sina egna medborgare hur enkelt som helst, som alltid. Inte ens i den intellektuella kretsen !!!!
Det var synd. Ett bra tillfälle att rätta till missförhållandena i världen gick förbi oss. Ännu en gång bombarderades barfota afganer och bar skulden och de riktiga torskarna kom skickligt undan.
När jag var 20 år tyngades jag i krig i 23 månader. "Riktigt krig" inget dataspel. Jag gjorde då min obligaturiska militärtjänst för att kunna få ett pass och kunna lämna eländet. Min bästa vän, min barndoms kamrat gick på en mina och blev tusen bitar inför mina ögon. Minan var gjord i Sverige. Det kunde vi konstatera på de minor som vi lyckades plocka ut där senare!
Idag måste jag och mina barn få höra "ta ditt pick och pack och dra" hundra gånger om dagen. Bara för att jag får 369 kr bostads bidrag.
Vill man verkligen få bukt med islam måste man ge muslimerna bättre förutsättningar. Då försvinner "islam". Men frågan är om "Västvärldens mekanism verkligen vill få bukt med islam. Det tvivlar jag på !!!!

moski:Har fortfarande inte fått svar på vad "våra regler"är-trodde i min enfald att alla i Sverige hade samma lagar och regler...dessutom så har ju dina inlägg inte ett dugg med originalinläggets ämne att göra.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem