Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Jag ÄR en rasist........eller?

Jag ÄR en rasist........eller?

Hej på er. Karl Eriksson här. När jag växte upp lekte jag uteslutande med barn av min egen hudfärg för det var inte så vanligt med folk ifrån andra nationer i det lilla samhället jag bodde i. Så var det hela grundskolan och t.o.m. när jag började i 7:an hade jag inte ens hört ordet "rasist". Morsan och farsan flyttade till en större stad när jag skulle börja i 8:an. Där mötte jag för fö...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 121
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Nästa »

MIKI om du hade läst alla inlägg så skulle du veta vem som skrivit om svarttaxi.
Hmmm...det är något som är lurt här...Los Lovos och Rob verkar vara samma person här...beroende, hur det passar honom.


"And this is absolutely the last comment from me"
Tack!
Annons
LoL
Los Lovos vi måste vara en väldigt kluven person med tanke på vår diskussion i "Olagligt Imorgon".. haha eller vad tror jag?
Rob:

Japp! Maken till schizofrent beteende får man leta efter

MIKI:

Som jag skrev nån tidigare gång, eftersom du bevisligen inte läser det jag skriver är det ingen poäng att diskutera någonting med dig.
Ska bli intressant att se om andelen apatiska barn ökar dramatiskt efter dagens beslut.........
Göran H Var så säker!
Ja Karl! Du är rasist. End of story.

Skaffa dej en annan åsikt
Lotta beskriv för mig vad en rasist är för något om du inte kan så skall jag vara dig behjälplig!
Karl är absolut ingen rasist.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem