Ni som vill veta hur många kalorier ni kan äta per dag och gå ner till önskad vikt på 8 veckor kan skriva ett inlägg så svarar jag snabbt.
Ni skriver:
Hur lång ni är......
Hur mycket ni väger idag......
Hur mycket vill ni väga om 8 veckor.....
Resten ser jag i er Profil på IS.
Vi testar så får vi se om intresse finns. Jag står gärna till tjänst.
Det är bara roligt.
Ni skriver:
Hur lång ni är......
Hur mycket ni väger idag......
Hur mycket vill ni väga om 8 veckor.....
Resten ser jag i er Profil på IS.
Vi testar så får vi se om intresse finns. Jag står gärna till tjänst.
Det är bara roligt.
Antal svar på detta inlägg: 119
Ja eftersom det är Tompaxox som en gång "lurade" in mig på SSS hemsida och jag köpte boken: Ät dig ner i vikt! : Praktisk viktminskning för feta män och runda kvinnor.
Och jag skall erkänna att det var med mycket skepsis jag läste boken och sedan började googlandet och efter att ha läst en hel del så började jag med SSS metoden.
Och skall jag vara ärlig så finns en del skepsis kvar med tanke på vad 30-40 år indoktrinering har gjort i min hjärna.
Men så mycket som jag äter nu har jag aldrig gjort i hela mitt liv. Men vart tar maten vägen förutom ner i toastolen. Jag minskar i vikt hela tiden och hur det fungerar blir jag inte klok på.
Men å andra sidan behöver jag ingen förklaring jag äter och mår bra. Unnar mig även rödvin till helgmaten.
Sedan att man kanske skall avstå alkoholen av Tompavox 3:e devis man blir korkad och tappar omdömet av alkohol. Men då måste man kanske dricka mer än det 2-3 glasen jag unnar mig till maten.
Och jag skall erkänna att det var med mycket skepsis jag läste boken och sedan började googlandet och efter att ha läst en hel del så började jag med SSS metoden.
Och skall jag vara ärlig så finns en del skepsis kvar med tanke på vad 30-40 år indoktrinering har gjort i min hjärna.
Men så mycket som jag äter nu har jag aldrig gjort i hela mitt liv. Men vart tar maten vägen förutom ner i toastolen. Jag minskar i vikt hela tiden och hur det fungerar blir jag inte klok på.
Men å andra sidan behöver jag ingen förklaring jag äter och mår bra. Unnar mig även rödvin till helgmaten.
Sedan att man kanske skall avstå alkoholen av Tompavox 3:e devis man blir korkad och tappar omdömet av alkohol. Men då måste man kanske dricka mer än det 2-3 glasen jag unnar mig till maten.
Ett par glas rödvin till helgen innebär ingen risk utan snarare nyttigt ur ett välbefinnandeperspektiv. Det är viktigt att njuta. Förklaringen du talar om Jojje ligger i att du tankar din kropp med bränsle den är byggd för. Du äter förädlade växter, dvs kossan har processat den för oss osmältbara cellulosan i gräset till smältbart fett och protein som vi kan smälta. Du har intagit din plats i näringskedjan helt enkelt.
En liten parentes om diabetes bara. I en artikel om hur man på 1920-talet behandlade sockersjuka läste jag att dieten kunde bestå av fett fläsk och gräddstuvad blomkål. Redan då visste man att diabetiker inte skulle äta kolhydrater dvs socker... Sen dess har läkarna gjort framsteg och numera kan de äta socker igen för de kan få insulin på konstgjord väg. Så diabetiker kan fortsätta att bli feta och få mer insulin istället för att göra tvärtom och inte äta kolhydrater. Tack läkarvetenskapen!
En liten parentes om diabetes bara. I en artikel om hur man på 1920-talet behandlade sockersjuka läste jag att dieten kunde bestå av fett fläsk och gräddstuvad blomkål. Redan då visste man att diabetiker inte skulle äta kolhydrater dvs socker... Sen dess har läkarna gjort framsteg och numera kan de äta socker igen för de kan få insulin på konstgjord väg. Så diabetiker kan fortsätta att bli feta och få mer insulin istället för att göra tvärtom och inte äta kolhydrater. Tack läkarvetenskapen!
Jojje!
Detta verkar för bra. Men jag hoppas verkligen att det är sant. Jag är ju lagom nöjd med mitt program. Det håller vad det lovar. Men som ni vet så är ju "Svarte Petter" med. Ni fattar vad jag menar. OK! Ha,ha!!
Lagen om all dj...het. Man ställer upp ett mål att nå på en viss tid. Det är nog det största felet. Man har för bråttom.
När man äter upp sig. Då är det ingen brådska. Man sitter bara och tuggar.
Ditt något flummiga svar om alkohol är intressant. Du nämner 2-3 glas till maten. Är det 27% -40%. Stora glas eller små.
Du får nog precisera dig. Ärlighet varar längst.
Detta verkar för bra. Men jag hoppas verkligen att det är sant. Jag är ju lagom nöjd med mitt program. Det håller vad det lovar. Men som ni vet så är ju "Svarte Petter" med. Ni fattar vad jag menar. OK! Ha,ha!!
Lagen om all dj...het. Man ställer upp ett mål att nå på en viss tid. Det är nog det största felet. Man har för bråttom.
När man äter upp sig. Då är det ingen brådska. Man sitter bara och tuggar.
Ditt något flummiga svar om alkohol är intressant. Du nämner 2-3 glas till maten. Är det 27% -40%. Stora glas eller små.
Du får nog precisera dig. Ärlighet varar längst.
Annons
En alkoholist skulle säga att han dricker ett glas rödvin men inte nämna att det glaset normalt används som blomvas på 3 liter. Jojje framstår som fullkomligt ärlig med sina 2-3 glas rödvin, sannolikt ca en halv flaska.
Det är nog ganska normala rödvinsglas a´ 2-3 dl stycket. Kollade för säkerhets skull. Dom rymmer 31cl enligt beskrivningen. Och jag fyller inte upp till kanten så lå oss säga 25cl per glas så en 75 vin till maten och efterrätten.
Frugan dricker inte alkohol så jag får pina i mig en flaska under kvällen Och det är "vanligt" rödvin runt 14% från olika delar av världen
Törs knappt nämna att det är ostbricka varje helg på kvällen så ikväll blir det nog lite mera rödvin innan sängdax.
Ha en glad bantarpåsk
Frugan dricker inte alkohol så jag får pina i mig en flaska under kvällen Och det är "vanligt" rödvin runt 14% från olika delar av världen
Törs knappt nämna att det är ostbricka varje helg på kvällen så ikväll blir det nog lite mera rödvin innan sängdax.
Ha en glad bantarpåsk
Tompaxox!
Blomvas på 3 liter. Den får du 100 poäng för. Det mesta jag har delat ut är
10 poäng+ Fy f-n vad rolig du är.
Har betraktat dig som lite omständig och tråkig. Men jag ger mig. Du är faktiskt en tillgång på IS.
Blomvas på 3 liter. Den får du 100 poäng för. Det mesta jag har delat ut är
10 poäng+ Fy f-n vad rolig du är.
Har betraktat dig som lite omständig och tråkig. Men jag ger mig. Du är faktiskt en tillgång på IS.
Jag duschade nyss. Kollade mig i spegeln. Jag börjar likna en människa och inget hängbukssvin längre. Hoppade upp på vågen. -9 kg.
Livet känns"lättare" faktiskt. Jag får börja med livrem igen.
Jag har nämnt tidigare att jag har Sveriges sämsta karaktär. Men detta klarar jag tydligen. Det blir en vana. Magsäcken krymper.
Men alkohol är svårt att klämma in. Då får man offra en hel middag om man skall smaka det. Det vimmlar av kalorier i detta "gissel". He,he!!
Det är typiskt. Allt som är bra. Är av ondo. Namnet "ölmage" är inte tagit ur luften. Den saken är klar.
Livet känns"lättare" faktiskt. Jag får börja med livrem igen.
Jag har nämnt tidigare att jag har Sveriges sämsta karaktär. Men detta klarar jag tydligen. Det blir en vana. Magsäcken krymper.
Men alkohol är svårt att klämma in. Då får man offra en hel middag om man skall smaka det. Det vimmlar av kalorier i detta "gissel". He,he!!
Det är typiskt. Allt som är bra. Är av ondo. Namnet "ölmage" är inte tagit ur luften. Den saken är klar.
eiake bra kämpat. Hoppas att du orkar ända fram.
Jojje!!
Min ide om bantartävling i TV4 i ett annat inlägg om ubuntu.
Min ide är ju genial.
Du äter som en tokig. Jag bantar normalt.
Vi blir TV-stjärnor. Hänger du på.
Min ide om bantartävling i TV4 i ett annat inlägg om ubuntu.
Min ide är ju genial.
Du äter som en tokig. Jag bantar normalt.
Vi blir TV-stjärnor. Hänger du på.
leiake:
Bantartävling i TV?
Anorektikerna då?
Glömde du bort dom?
Dom blir nog inte så glada av sådana program!
Anorexia är en fruktansvärd sjukdom!
Bantartävling i TV?
Anorektikerna då?
Glömde du bort dom?
Dom blir nog inte så glada av sådana program!
Anorexia är en fruktansvärd sjukdom!
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem