Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Svenska kyrkan

Svenska kyrkan

För några år sedan gick jag ur Svenska Kyrkan. Vad hände. Inget!!

Jag hade väntat mig att blixten skulle slå ner och döda mig.

Jag kan inte ta till mig deras information. Det är invävt så man fattar ingenting. Bara det tyder ju på att det är sjukt. När inte en enda förklaring kan tolkas rätt. Då är det något lurigt.

Om vi ser oss runt om i världen så är det religiösa krig som pågår. Vi tror på samma Gud men han finns tydligen i flera kopior. Mystiskt.

Vad tycker ni? Studera bifogad länk. Så kanske det blir debatt i ärendet.

Det går rykten att man inte får gifta sig i kyrkan om man går ur.
Det är ren bluff. Bara det!!!

www uturkyrkan se
Antal svar på detta inlägg: 130
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Nästa »

Nu ska jag dricka brännvin å lägga mig å be för er alla som deltagit i denna fina tråd. som en sa en gång än en gång har leiake fått som han velat å rört runt som f..n i grytan me en ny tråd. hepp å hick för allt goa människor!
halleluja eller hur de nu stavas?
man ska kramas på IS!!
En sista kommentar dock. Ingen "moddare" har hört av sig. Undrar varför?
Konfirmationsläger?
Annons
Tjena Moppan!
menar du mig eller tråden i allmänhet?
de du skrev de har jag me undrat ibland ska du veta.
du verkar va en kvinna me lite ruter i sig. kan behövas på ett sånt här ställe.
kram på sig.
jigsaw, kram på Dig själv och god natt!
Moppan!!

Leker du med barnbarnen på Påskdagen. Det kan jag inte tillåta. Ha,ha!!

Annandag Påsk! Varför?. Torsdag-Måndag. Det blir för mycket helg. Jag tycker det är lång- tråkigt. Börsen är stängd.

Dessutom får man ingen morgontidning i brevlådan. När folk har tid att läsa sin tidning i lugn och ro. Då kommer det ingen. Vilket idiotiskt system.

Vad kom vi fram till. Jo att man sparar 2500-3000:-/år om man går ur. Men du har alla rättigheter kvar. Dom som är normalbegåvade inser ju redan en liten extra dusör att handhava.
http://youtube.com/watch?v=8DJ6aEWusQ0
Ha, Ha Han är rolig Hasse!!

Stadskyrkan har han om det ekonomiska..
Vargo!!

Varför startar du inga inlägg själv. Du är ju bra på det mesta.???

Jag har försökt att nå dig. Men du har hemligt telefonnummer. Så där fick jag"tji". Men jag hade kontakt med dig via mail en gång. Men den vägen är ju borta.

Men ditt efternamn börjar på Par... Är alla dessa människor i Trelleborg din avkomma.Då har du varit pigg. He,he!!

Jag vill inte vara påträngande. Men du är en intressant typ. Därför!!

Jag skull aldrig kontakta dina släktingar om du inte vill det.Men vore du skyldig mig pengar. Då skulle du inte komma undan. He,he!!
Ha ha, gud vad du Leiake eller vad du heter kan skapa trådar från ingenting, man kan tro att ditt liv snurrar runt IS... Har du ingen hund eller nått du kan vara tillsammans med, man kan riktigt se dig framför sig nu när du gnuggar händerna, och rör om i grytan. Relegion är ett känsligt ämne, ge dig inte på det om du inte kan städa upp efter dig. Du har varken fel eller rätt, men låt människor som har det svårt någonstans att gå. Det var bara det jag ville säga.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem