Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Svininfluensa

Svininfluensa

till alla swin vaccinera ellerej? hur mår man sen
Antal svar på detta inlägg: 152
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Nästa »

pensionär

Jag motsätter mig inte av vad du säger. Mediciner är och förblir nödvändiga.

Men att springa att massvaccinera sig mot alla typer av influensor,som man gjort dom senaste åren. Håller inte i längden.
Hur ska man göra spruta eller ? Detta börjar kännas obehaglit.Vem kan man lita på. Nu vart de lite "hoola bandola"Tidningarna verkar hysteriska,och läkarna är köpta av pillerfabriken kan man förmoda.
I denna tråd finns en läkare som skrivit flera gånger Pongot, påstår du att han är köpt? Om inte så lita på honom, och inte alla som tror sig begripa något, och som kommer med det ena löjligare argument efter det andra, är ni inte vuxna på det här stället, med er inställning skulle man aldrig äta så mycket som en treo, för inte skall man väl gynna eller tro på läkemedelsindustrin.
Annons
Vet inget om pongot!MENVEM KAN MAN LITA PÅ???
I denna tråd finns en läkare,ja. Uti vårt samhälle finns läkare som motsätter sig vaccin.

I massmedia finns "förståsigpåare" den ene säger si den andre säger så. Vem har rätt?

Om någon får misstänkt svin influensan! Drabbas man av hysteri,och rusa till vårdcentraler för att få vaccin.

Det är inte lätt att vara människar!!!
kentr10, i ditt fall troligen bara dig själv, för merparten av svenska folket är detta så långt ifrån ett problem man kan komma!
Nu vänta jag bara på att någon ska försöka att övertyga mig om att detta vaccin är bra och nödvändigt.

Men det blir inte lätt! Jag bestämde mig för 42 år sedan!

Inga bekämpningsmedel i min kropp!! Kanske har jag fel!!
Man gör som man vill men låter man bli och sedan blir sjuk i Svininfluensan så kom inte och knacka på hos sjukvården !
Man gör som man vill!!!! Men alla har väl rätt till sjukvård!??
Jag har vart förkyld två gånger på kort tid. Jag tycker det är så trist att vara sjuk. jag studerar och missar mycket av studierna också. träningen går också åt skogen då. Så jag tänkte att när det ändå är gratis och jag vart förkyld så ofta på sista tiden ska jag gå in och fråga när man kan få en spruta. de tog in mig på en gång och nu är jag vaccinerad Jag är inte rädd för att min kropp inte skulle klara flunsan på egen hand så att säga. Men det är så trist att vara sjuk så det fick bli vaccination ändå.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem