till alla swin vaccinera ellerej? hur mår man sen
Antal svar på detta inlägg: 152
Han var smittad av svininfluensan och det KAN ha bidragit till dödsfallet.
Den omedelbara orsaken var hjärtinfarkt.
Vilka är inom riskgruppen?
Känner en som är väldigt närstående som ville vaccinera sig,
Denne har en lunga, samt hjärtbesvär, men tydligen så var denne person inte inom riskgruppen, så antagligen måste man vara väldigt dålig för at vara inom den gruppen?
Denna har legat inne på sjukhuset ca 2 månader totalt sedan i somras pga hjärtproblemen. En balans mellan liv och död.
Är man så sjuk och inte är i denna riskgrupp så kanske de som är i riskgruppen är ännu sämre och då kanske de inte skulle ha överlevt ändå, eller att de har avlidit av vaccinet??
Den omedelbara orsaken var hjärtinfarkt.
Vilka är inom riskgruppen?
Känner en som är väldigt närstående som ville vaccinera sig,
Denne har en lunga, samt hjärtbesvär, men tydligen så var denne person inte inom riskgruppen, så antagligen måste man vara väldigt dålig för at vara inom den gruppen?
Denna har legat inne på sjukhuset ca 2 månader totalt sedan i somras pga hjärtproblemen. En balans mellan liv och död.
Är man så sjuk och inte är i denna riskgrupp så kanske de som är i riskgruppen är ännu sämre och då kanske de inte skulle ha överlevt ändå, eller att de har avlidit av vaccinet??
Tros vara en hjärtinfarkt....
Andra raden på mitt förra inlägg.
Andra raden på mitt förra inlägg.
patrikke!
Jag tror inte man dör i influensa. Men har man lite "taskig" hälsa för övrigt så
tror jag man kan få det jobbigt. Kanske det blir sista jobbet.
Det är ju en flicka i USA som bara kan gå baklänges efter att ha vaccinerat sig.
Skall vi tro på detta. Det beror nog inte på vaccinet,utan hon fejkar.
Han i Örebro var överviktig till tusen. Han hade dött även om han hade varit vaccinerad flera gånger. Kolestrol på 35 är inte bra.
Jag hoppas att du och din familj får svininfluensa. Men ni får inte dö.
När du har vaknat upp ur din feberyra så kan du skriva inlägg om hur det är
att ligga med feber i en vecka samt ha ont i alla leder i 3 veckor efteråt.
Jag tror inte man dör i influensa. Men har man lite "taskig" hälsa för övrigt så
tror jag man kan få det jobbigt. Kanske det blir sista jobbet.
Det är ju en flicka i USA som bara kan gå baklänges efter att ha vaccinerat sig.
Skall vi tro på detta. Det beror nog inte på vaccinet,utan hon fejkar.
Han i Örebro var överviktig till tusen. Han hade dött även om han hade varit vaccinerad flera gånger. Kolestrol på 35 är inte bra.
Jag hoppas att du och din familj får svininfluensa. Men ni får inte dö.
När du har vaknat upp ur din feberyra så kan du skriva inlägg om hur det är
att ligga med feber i en vecka samt ha ont i alla leder i 3 veckor efteråt.
Annons
Vad för influensa kommer nästa år som man måste vaccineras mot om man vaccinerar sig i år?
Och året därpå?
Kanske man är immun redan mot de kommande flunsorna om man får svininfluensan i år, eller kanske jag redan haft den?
Hur vet man om man haft den föresten??
Och året därpå?
Kanske man är immun redan mot de kommande flunsorna om man får svininfluensan i år, eller kanske jag redan haft den?
Hur vet man om man haft den föresten??
Det finns A-B-C.
Har du haft A så vet du om det. Det glömmer man inte.
B och C är mer diffusa.
Har du haft A så vet du om det. Det glömmer man inte.
B och C är mer diffusa.
Hong Kong hade jag. Den var klassad A, liksom svininfluensan.
Du är så ung så du kan inte ha haft A-influensa. Den figurerade 1969. Då var du bara ett embryo.
Du är så ung så du kan inte ha haft A-influensa. Den figurerade 1969. Då var du bara ett embryo.
Angående flickan i USA som går baklänges. Den spruta hon fick var mot den årliga influensan och inte svininfluensan. Det finns inget som säger att det var sprutan som orsakade det. Söker man på nätet så finns det andra uppgifter om vad hon kan ha drabbats av.
Har själv tagit sprutan för drygt en vecka sedan. Fick lite frossa på natten o kände mig en aning hängig dagen efter och som de flesta öm i armen. Mår nu hur bra som helst.
Har själv tagit sprutan för drygt en vecka sedan. Fick lite frossa på natten o kände mig en aning hängig dagen efter och som de flesta öm i armen. Mår nu hur bra som helst.
HUR vet man om man haft svininfluensan!
patrikke, nu är jag helt övertygad om att du driver med oss, både i denna och en annan tråd som också handlade om influensan, så kommer du med en massa dumma argument och frågor, erkänn att du inte menar allvar, så kan du bibehålla din ära, för nu tycker jag på ren skånska att dina argument är "glyttiga".
Per66!
Kan du berätta för mig då?
Jag har haft symptomen, men de är ju lika som vanlig förkylning!
Hur ska man veta?
Var det vanlig förkylning, eller var det svininfluensan?
Hur får man reda på det? Jag anser inte att det är en dum fråga, för det finns inga dumma frågor, dumma svar däremot, det kan det finnas.
Jag frågar om det jag inte vet, och jag kan visst vara lite "glyttig".
Glyttig betyder barn/vara barnslig, enligt en skånsk ordlista jag fått.
Kan du berätta för mig då?
Jag har haft symptomen, men de är ju lika som vanlig förkylning!
Hur ska man veta?
Var det vanlig förkylning, eller var det svininfluensan?
Hur får man reda på det? Jag anser inte att det är en dum fråga, för det finns inga dumma frågor, dumma svar däremot, det kan det finnas.
Jag frågar om det jag inte vet, och jag kan visst vara lite "glyttig".
Glyttig betyder barn/vara barnslig, enligt en skånsk ordlista jag fått.
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem