Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Svininfluensa

Svininfluensa

till alla swin vaccinera ellerej? hur mår man sen
Antal svar på detta inlägg: 152
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Nästa »

Leiake skrev i ett tidigare inlägg hur du påverkas av influensan, har du inte haft något liknande så har du inte haft den, det finns inte en enda likhet med en vanlig förkylning!
Symtomen för den nya influensan liknar dem som orsakas av den årliga influensan, det vill säga plötsligt uppkommen feber, allmän sjukdomskänsla, luftvägsproblem och muskelvärk. Vissa smittade får även diarré.
(klippt från smittskyddsinstitutet)

När jag är förkyld så får jag feber, allmän sjukdomskänsla luftvägsproblem och muskelvärk.
Jag ser flera likheter med förkylning.
Det är det nog fler som gör, hur är du när du är förkyld per66 om du inte får de symptomen?
Jag ger upp, instämmer i Leiakes förhoppning!
Annons
Hade jag fel, per66?
Instämmer med leiake
Den här influensan är inte att leka med ,de som ligger i riskzonen har å kommer nog att få det VÄLDIGT kämpigt ,om inte annat sjukhus vistelse .

Så pattrike lura inte i folk nånting som inte är sant

Så vaccinera er, bättre dö en naturlig död,en att dö av influensa.

Kan tala om att de som har svin gårdar och får influensan får inte ens lämmna huset å definitivt inte ens besöka sina djur , men det kankse inte hör hit men ville bara upplysa om saken
Jag försöker inte lura i någon någonting, allt det jag skrivit står för mig själv.

Nej , men ganska onödigt att säga att likheten mellan svininfluensan och vanlig influensa är stor

För det är 2 helt skilda influensor
Det har inte jag sagt. Tvärtom.
Haha fjällkobonde, här är vi för en gångs skull överens, och nu har vi stött på en som är lika envis som vi, har för mig att patrikke är en sådan person som aldrig skulle ge sig, om han så hade hela Sveriges befolkning emot sig, jag försöker le åt det hela, men lätt är det inte.
http://hd.se/utrikes/2009/05/12/influensan-naar-kuba/

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem