Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Svininfluensa

Svininfluensa

till alla swin vaccinera ellerej? hur mår man sen
Antal svar på detta inlägg: 152
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 Nästa »

leiake! En professor kan vara köpt !! Allt för att sälja.

Kommer du ihåg "Jasgripen" affären?
Mina barnbarn frågade mig om jag ville gå med och äta på m...

Över min döda kropp svarade jag!! Har varit där en gång. Borden var ej avtorkade,man fick äta med bara händerna!!

Ett bra sätt att skaffa sig svininfluensan!
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3759579.svd

vad dog han av egentligen lunginflammation eller svininfluensan.???

Vi antar att jag har svininfluensan och är ute och går på stan då en stor lastbil kör på mig och jag dör. Obduktionen visar att jag hadde svininfluensan, kommer det då att stå att dödsorsaken var svininfluensan eller....????

Bara undrar....
Annons
Thomas2
Felaktigheter haglar från Dig. Att din fru med PK(INR) på 3,1 inte fick vaccin intramuskulärt beror ju på att hennes levringsförmåga var gravt nedsatt av Waran och då får hon en rejäl blödning i musklerna. Man brukar efterstäva ca 1,5.

Att vi skulle ha några köpta professorer är ju trams. Lita på SoS och SMI Du.
Betr McDonalds (du syftar väl på dom) så håller jag med att man inte skall gå dit men inte pga hygienbrist utan pga att kosten är dålig. Kolla de som äter på McD feta, feta o feta. Greven i Wien hade ju inget med SAAB att göra det var ett engelskt företag som låg bakom där.
Men, PonGot, visst har det blivit lite hysteri över svininfluensan?? Eller??? För eller emot. Men......jag har fått besked om att jag tillhör riskgruppen eftersom min lungkapacitet bara är 73 %. OK jag ska ta sprutan!!
73% är bra, jag vaccinerade mig i morse, lite svinborst på skulten bara annars märker jag ingen skillnad.
Pongot

Jas gripen affären var bara ett ex. på att man inte kan vara säker på något.

Bord som inte är avtorkade,och att papper, senap ligger strödda på bordet,kalla jag inte för hygien.
behöver man sprutaneller dör man endå men pongot verkar veta
om man vill leva sak låta blibspr
utan
Ja kentr10 det gör vi alla någon gång, men för att dra ut på Din tid här på jorden, så ta´sprutan, både för Din egen och andras skuld.

Enda orsaken att inte ta den är att Du är äggallergiker!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem