Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Våldtäkt på folket!

Våldtäkt på folket!


Jaha, nu sitter man här och har funderingar på den värld man lever i, den värld man beriker, och ibland våldtar.

Men vad är rätt och fel ? Och vem bestämmer det ?

Jag tycker inte om bögar! Men jag får inte säga det högt, för då blir jag kallad för enkelspårig, fördomsfull och föråldrad.

Jag tycker inte om kvinnosakskvinnor! Men jag får inte säga det högt heller,...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 131
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Nästa »

SLUTA!
Ingen har vunnit eller förlorat.
Det är snarare ett nederlag att en tråd kan bli ett pajkasstnings plank.
Jag vill att IS skall vara den snälla och hjälpsama startsidan.
Och för att kunna vara det så måste vi försöka vara det också.
Chris är fortfarande välkommen att starta nya trådar att diskutera. jag har inte bannlyst honom och framförallt inte hindrat honom att skriva i forumet.
Det jag vill är :
skall det öppnas nya trådar så Tänk på att inte starta en ny tråd på hela värlsordningen utan ta och starta lite mjukare med ett mindre ämne. så vi alla förstår vad det är som vi pratar om.

Jag anser att det är slutdiskuterat här nu.

mvh göcke moderator IS


Annars så önskar jag er en God Helg.
//göcke


Chris, är det inte bättre att föräldralösa barn får 2 mammor eller 2 pappor än inga alls??
Linda: YOU GO GIRL!!


Jag vet oxå hur det är att baxa upp Farbror X på toa-stolen när han har trillat i golvet....speciellt roligt är det om han är stup-full...
Urin och avföring i hela byxorna för att han inte klarat av hela toa-grejen, en extra krydda är ju om han har
"kastat-upp" på hela sin tröja oxå...

Mitt dagliga jobb....för futtiga 15.600 innan skatt!
Annons
Tråden är gammal men jag kunde inte låta bli att kommentera!
Letade efter en artikel som jag hade läst i ETC på tidningens hemsida om sex och homosexualitet i Iran för en hänvisning här i inlägget. Tyvärr lyckades jag inte hita den. Men för intresserade finns artikeln i NR 3-4 2004. Mullorna i Iran också lägger sig i vem som har sex med vem. Blir det med någon som de inte godkänner blir det straff. Döden är ex.vis ett ganska normalt straff. Chris behöver inte ha sex med dem han inte vill, men vem har sex med vem, homosexuella eller heterosexuella eller ... är inte din sak. Dina åsikter uppskattas bättre i samhällen som Iran med mullorna som styr.
Jag vet inte om det hjälper om jag ställer en fråga till dig. Hur skulle du känna om du var en kvinna som tafsades på jobbet?! Eller hur skulle du känna om din fru eller din dotter skulle tafsas på jobbet. Fast å andra sidan finns det de som våldtar sina egna döttrar och jag vet inte exakt vilken typ du är !!!!!
Det var värst-man har missat mycket...undrar om du är kvar här Chris?

I så fall skulle jag vilja diskutera detta ämne med dig!
Förlåt tonläget i slutet av inlägget.
Är både invandrare och har homosexuella bekanter. Tog dubbelt så illa upp. Nu har jag läst hela diskutionen från början och uppfattade att chris har backat ganska mycket från sitt första inlägg. Att följa diskutionen från början var givande, spännande. Tack alla som tagit till och protesterat mot det kollektiva invandrarhatet.
Pensionär

Här har du lite lördagsunderhållning, ojojojoj
haha vilken tråd!
Höll på att missa vilket år den var ifrån, tände på alla 8a! Att en människa kan vara så enkelspårig det är för mig en gåta.
jigsaw!

Jag har varit med IS Forum sedan 1999.

Det var mer tryck än på Flashback på den tiden. Men det spårade givetvis ur.
Ibland blev jag riktigt illa berörd.

Men många ville säga sin mening. Sanningen är grym.

Man måste ändå säga att Göcke hade ett oändligt tålamod på den tiden.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem