Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Våldtäkt på folket!

Våldtäkt på folket!


Jaha, nu sitter man här och har funderingar på den värld man lever i, den värld man beriker, och ibland våldtar.

Men vad är rätt och fel ? Och vem bestämmer det ?

Jag tycker inte om bögar! Men jag får inte säga det högt, för då blir jag kallad för enkelspårig, fördomsfull och föråldrad.

Jag tycker inte om kvinnosakskvinnor! Men jag får inte säga det högt heller,...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 131
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Nästa »

Chris nu börjar man se vad det är du menar ;)
Jag vet inte om allt i gårdagen var så bra
och jag vet inte om allt i framtiden kommer att vara bättre
lär vi oss inte av våra misstag så spelar det ju ingen roll.
Jag åker ofta nattåget till Norrland.
När man sitter i rökkupen ( man får faktiskt röka där ännu ) - så hamnar man ofta i diskussioner med sina medresenärer.
Den uppfattning som du har, Cris - är det en väldig massa människor som delar - faktiskt dom allra flesta.
( När dom får delta i en annonym diskussion på ett tåg förstås).
Vad dom säger när dom inte är annonyma - det vet jag inte - men jag har mina aningar.
Kurtan.
Så du Chris tycker att det är bättre med ett samhälle där fri sexualitet, allas lika värde, allas lika rätt inte existerar? Utan att den som är stark får bestämma?
Annons
Svar till Elias.

Du har tydligen inte läst igenom det här ordentligt, så jag vet inte varför jag ens svarar på detta, men ändå....

Allas lika värde är en självklarahet!

Men betyder det att våra könsroller som Man & Kvinna måste försvinna?

Känns som om jag måste upprepa mig, men okay.

Män och kvinnor är bra på olika saker, för att dom har olika förutsättningar både mentalt och fysiskt att klara av olika saker! Om du tror att det betyder att kvinnan skulle vara mindre värd än mannen, så är det DU som skall börja fundera på hur du värderar kvinnliga egenskaper......

Att männen genom åren har bestämt i samhället, är något som grundar sig på att mannens psyke är mer radikalt och abrubt, vägen till beslut är kortare då mindre antal variabler vägs in, om detta är bra eller dåligt, det kan jag inte uttala mig om. Men helt klar är ju ändå skillnaden, och dom olika scenarior som dessa appliceras på, ibland kan det vara bra, ibland inte fullt lika bra.....

Men man får inte glömma att det trots allt finns en skillnad!

//
Ett litet tips Chris som du kan göra medans du väntar, Runka Upp En Balle.
Eller du kanse vil smuta lite zigenarballe, Chris? kanse bara smaka sig litegran?
Här kommer en länk bara till dig Chris, kliv ur garderoben.
http://www.mandonna.com/

A man ones said... There no end to the possibillities....

I dont know exacltly what he ment...but it was´nt this........

I say, shoot the animals, and long live the MAN, and let him be a man, the way a man always have been.....

// Chris... somrwhat drunk, but than again, sometimes clear!
När du vaknar i morgon Chris så kommer du nog säkert att ångra och undra "vad har jag gjort, vad har jag sagt?", och vara glad att du är anonym. SKÅL
fan vad äcklig du är Urban D

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem