Söndag 22 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Våldtäkt på folket!

Våldtäkt på folket!


Jaha, nu sitter man här och har funderingar på den värld man lever i, den värld man beriker, och ibland våldtar.

Men vad är rätt och fel ? Och vem bestämmer det ?

Jag tycker inte om bögar! Men jag får inte säga det högt, för då blir jag kallad för enkelspårig, fördomsfull och föråldrad.

Jag tycker inte om kvinnosakskvinnor! Men jag får inte säga det högt heller,...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 131
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Nästa »

Har tyckt att detta har varit ett bra forum, men när en sån som Chris får raljera fritt, näääe då spårar det ur. Hoppas Chris går på värsta avtändningen idag och inte har petat i sig mer, vilken massa bullshit du fick ur dig igår. Hoppas du förstår att sprit och droger inte är bra för ditt sinne och din kropp. Du ser ju själv så skruvat det blir. VAKNA! Börja med att försöka tycka om dig själv (och inte fokusera på att ogilla andra) - så kanske kanske blir det lite lättare att ta sig igenom dagarna för dig. (näää är inte bög vill bara att du inte ska må så uppenbart dåligt - ryck upp dig!)

Hej Du Chris ! Jag bara råkade komma in på sidan där ditt inlägg "Våldtäkt på folket" fanns. Det skulle även kunna heta -Väldtäkt på mänskligheten-. Jag håller med dig till mer än 100% oavsett om det ansees tillåtet eller ej. Du har helt rätt på alla punkter som tas upp i inlägget. Utom på en som måste modifieras - mänsklig rättighet att tafsa lite på en kollega -. Om man inte har fått mottagarens tillstånd att tafsa så är detta helt uteslutet.
Det är definitivt på tiden att någon tar kavlen från minnen och uttrycker de rudimentära, mänskliga, fundamentala, normala synpunkterna på skillnaden både mentalt och kroppsligen mellan kvinnor och män. Visst är vi olikt funtade och har olika förutsättningar att utföra olika sysslor. Det är ju inget konstigt med det, det är rena fakta. Visst finns det många kvinnor som kan fungera bra som högre chefer också men alla passar inte i en sådan possition. Lika väl som att alla män inte heller passar på sådana poster. Vi är alla olika funtade och vi har olika förutsättningar. Men tyvärr finns det numera många människor som inte kan acceptera detta faktum utan de snackar och babblar om jämnställdhet och lika löner mm. Inget ont eller fel i det, var och en får väl uttrycka sina synpunkter. Men den som är mest lämpad och kapabel ska definitivt ha förstatjing på en viss plats. Se bara hur det ser ut och har blivit på många ställen i samhället där det numera sitter en kvinna (kärring) bara för att könsfördelning skulle tillämpas.
Som jag sagt tidigare i mitt inlägg -- all heder till dig Chris för att du tagit upp detta ämne till diskussion. Jag tror inte att du är Sverige-demokrat eller att du tillhör något MC-gäng utan du är som många andra en helt vanlig människa av manligt kön.
Vad gäller invandrare har jag en annan inställning än vad jag tycker att du har uttryckt. Vi är alla människor på samma jordklot och vi bör därför ha samma möjlighet att flytta omkring på jorden. Men helt klart måste vissa strikta regler och tillämpningar tillämpas för att optimera massinvandring till länder som har t ex mycket generösa socialbidrag. Eller också måste man ändra på dessa bidragsnormer så att det inte blir en massinvandring bara för att man kan få gratis bostad och bidrag mm bara för att man har lyckats ta sig in i ett land på ofta helt felaktiga och falska premisser.
Svar till Chris

Du är en sån jävla idiot att jag blir helt vansinnig.

Låt mig uttrycka MIN åsikt:

Jag tycker helt ärligt att världen skulle bli en bättre plats om du blev påkörd av en bil och dog.
Kan du inte bara lägga dig ner och dö någonstans?
Annons
Chris har rätt i stort sett hela resonemanget, "att tafsa på en arbetskamrat" var nog med för att ge lite krydda till debatten.
Jag tror inte det finns ett folkslag i världen som förlorat så mycket av sin värdighet som den svenske mannen, dessutom har vi gjort det utan att klaga. Det är dags att någon klagar.
Forskning har visat att trovärdigheten är högre hos män än hos kvinnor, en kvinnlig talare har mindre lyssnare än en manlig, varför det??
Ja, vem vill lyssna på en man inte tror på?

Kvoteringen i politiken har gjort detta land helt snevridet.
Detta har hänt efter sossarnas "fler kvinnor i partiet"
Pensionspengarna räcker inte till
Jobben har tagit slut
Cheferna kvitterar ut allt större fallskärmar
Avregleringen av elmarknaden ger högre priser
En av de lägsta röstdeltagandet sedan 1921
Allt detta för att man inte tror på vad kvinnliga politiker säger
ska det få fortgå på detta sätt?

Jag tror att det är dags att vi gör gemensam sak och återupprättar mannens styre, jag trodde aldrig jag skulle säga det men "Det var bättre förr"

/NetSpell
Ni är ju verkligen patetiska.
Tror du (anders) att man flyttar till ett helt nytt land kanske en ny världsdel, till ett främande språk, till helt främande människor, riskerar sitt liv på resan (och sen får man antagligen åka hem sen, då de flesta blir hemskickade), bara för att "man kan få gratis bostad och bidrag". Du måste ju vara född i farstun!

Håller med Los Lovos - JÄVLA IDIOTER
Jag har varit ifrån denna tråden ett tag,
men tycker nu att
tonen börjar att bli lite väl rå.
Dämpa tonläget säger jag bara.
alla får ha sina åsikter men tänk på att allt inte kan gå i tryck.
mvh / göcke moderator IS
Chris, Anders och NetSpell ni måste ha en IQ betydligt lägre än genomsnittet här i landet. Hoppas ni skojar..........
Håller med föregående......
Ja me
Det är då tur att vi står över djuren i rent intelligent hänseende. Hur skulle det se ut om alla människor på denna jord skulle reagera såsom "Chris" beskriver djurriket? Det fanns en kille som hette A Hitler som försökte praktisera det där med att bara de starkaste har ett existensberättigande...
Är inte så säker på att ens "Chris" skulle platsa i en sådan värld...gaskammaren nästa!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem