Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Va f.. är det för ett land?

Va f.. är det för ett land?

Lyssnar och förundras. Det jag hörde ikväll på nyheterna har återigen fått mig att inse vilket j.. skitland USA är och hur egotrippade dess medborgare är. För att inte säga hur den enskilde amerikanen saknar känsla av empati.

I Oklahoma City finns ett stort stadium (Super Dome). Det har tydligen varit enorma problem där bland flyktingarna, bl. a. med våldtäkter, mord, skottlossning och diverse andra perversiteter. Kan ...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 185
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 Nästa »

jag är inte rasist som du påstår att alla är.........
och du säger att du INTE är rasist?!
använd dina 100 iq och försök förstå att media är en VINKLING av verkligheten ditt enögda kapitalistsvin
du har en löjlig personlighet, och därmed löjliga åsikter, tack och hej.
Electric Zombie!

Om du nu tycker att svarta människor är kriminella...beror det på att de är svarta? Ta och fundera lite på det...hönan och ägget också...
Tony, jag är medveten att media vinklar sina inslag. Men de inslagen (upprepade, av olika tv bolagen) vi ser på TV, där svarta ideligen plundrar kan inte gärna vinklas. I övrigt är ditt inlägg inte värt att kommenteras.

EZ
Annons
Stener, jag vet inte om de svartas kriminalitet beror på att de är svarta.

Jag bara konstaterar att det är så och att det är en bidragande orsak till varför jag har svårt för USA med sina skitlagar när det gäller rätten att bära vapen, brottsbekämpning och det sociala arbetet.

EZ
Hej!

Det var ju dom svarta som togs som slavar från Afrika att jobba åt vita i USA och hjälpa USA att bygga upp deras världsdominans och sen så skäller man på dom!!!

Vad är det för stil???

Självklart är det massor med afroamerikaner I USA...

Vad konstigt...!!!???

Man skäller på dem som förtjänar att skällas på. Jag skäller gärna på dåtidens (17-1800 talens) grymma behandling av de svarta men för den delen kan man ju inte blunda för den kriminalitet som många svarta ägnar sig åt idag.

Hur många afroamerikaner det finns i USA varierar lite mellan 11-14 procent, beroende på vad man menar med afroamerikaner. Den här gruppen är per capita överrepresenterad i brottsstatistiken, som jag har angivit tidigare.

EZ
Hej!

Jo..men om du tänker efter lite finns det kanske skäl till detta?!

Hur många afroamerikaner har riktig utbildning och jobb m.m..???

Och vad kan detta bero på då tror du???

*humpf*
Hej igen!

Som framkom i nyheterna var det ju pga fattigdom och utslagning blland dom sämst ställda i USA och dom som inte hade råd att evakuera som var tvungna att stanna kvar i New Orleans och vilka var det då?

Jo..dom svarta så det säger ju en hel del om USA:s Demkrati och jämställdhet!!!

Moahahahaaaa!!!

Håller med om det du säger i det senaste inlägget. Inlägget innan har redan diskuterats ett antal gånger i den här tråden.

EZ
Hejsan!

Bra!

Då håller du med om att dom svarta är förtryckta av dom vita och att deras livsituation är under all kritik och att det är därför dom var tvingade att begå brott för att överleva!!!

Då kan vi stänga denna tråd!!!

Ha en bra dag!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem